Derfor bør du opgradere din On-Premise-løsning

I dette whitepaper kan du få et godt overblik over de store fordele, der er ved at opgradere fra Dynamics NAV til Dynamics 365 Business Central og i samme forbindelse tænke EDI ind i opgraderingsprojektet.

Inden for de seneste par år har cloudbaserede løsninger været i stor fremdrift.

Hos TrueCommerce har vi mange kunder, der allerede har opgraderet eller er i fuld gang med at opgradere fra Dynamics NAV til Dynamics 365 Business Central – og det er der flere gode grunde til.

Førhen har mange virksomheder været vant til at få tilpasset sit ERP-system til sine processer. Men inden for de senere år har Microsoft udviklet en standardløsning, der tilpasser processerne til systemet, som samtidig automatisk opdateres løbende. Det giver sikkerhed for altid at være ajour med sit ERP-system. 

I en verden, hvor digitalisering er i fokus, og behovet for optimering af forretningsprocesser er stigende, spiller EDI (elektronisk dokumentudveksling) en vigtig rolle. EDI bidrager bl.a. til at optimere arbejdsgange og minimere manuelle processer samt styrke samarbejdet mellem virksomheden og deres kunder og/eller leverandører.

I dette whitepaper kan du læse mere om fordelene ved at opgradere din ERP-løsning og i samme forbindelse blive opkoblet til EDI.

Hent whitepaperet her

Mere fra...

15.05.2024TrueCommerce

Sponseret

Obligatorisk e-fakturering i Polen

14.05.2024TrueCommerce

Sponseret

Det nye e-faktureringsmandat i Tyskland

10.05.2024TrueCommerce

Sponseret

Er du klar til e-fakturering i Rumænien?

08.05.2024TrueCommerce

Sponseret

Vil du vide mere om PEPPOL?

07.05.2024TrueCommerce

Sponseret

E-fakturering i Malaysia

25.04.2024TrueCommerce

Sponseret

E-fakturering i Japan