Detailbranchens evige dilemma

Artikel fra Effektivitet

01.11.2013

Sponseret

Carsten Olsen og Martin Trier Hartz, effektivitet.dk

Hvad anvendes tiden i butikker på
og hvornår på dagen?

Typiske "pains", som en butik dagligt bliver udfordret af
Generelt følger butikkerne i detailbranchen markedsudviklingen i rivende hast, og vil gøre alt for at levere den bedste service til kunderne. Responsivitet over for kunderne er afgørende i den tætte kamp om kunder og markedsandele. Men på hvilket grundlag foretager butikkerne typisk ændringer af butiksdriften? Ofte foretages ændringer ud fra en stor grad af meninger og synspunkter og er knap så faktabaserede.

Læs hele artiklen her.

Mere fra...

26.09.2018effektivitet.dk

Sponseret

Servitization: Extended Business Model for more Revenue and Profit

12.09.2018effektivitet.dk

Sponseret

Ny efteruddannelse i Operations og Supply Chain Management på DTU

29.08.2018effektivitet.dk

Sponseret

Brug problemer til at skabe innovation og udvikling

15.08.2018effektivitet.dk

Sponseret

Spring Servitization Conference på Copenhagen Business School

17.07.2018effektivitet.dk

Sponseret

Aktuelle værktøjer: 6 steps - og på vej mod Toyotas A3 niveau

05.07.2018effektivitet.dk

Sponseret

Vind fremtiden