Microsoft Dynamics AX2012: Udnyt standardfunktionaliteten optimalt

Mange ender med at købe dyre add-on produkter og tilpasninger til AX2012, når de i stedet kunne nøjes med en langt simplere, hurtigere og billigere løsning. Vi tilbyder at optimere standardløsningen.

16.04.2014

Sponseret

Jacob Broberg, Market Manager, AlfaPeople

Mange ender med at købe dyre add-on produkter og tilpasninger til AX2012, når de i stedet kunne nøjes med en langt simplere, hurtigere og billigere løsning. AlfaPeople tilbyder at optimere standardløsningen.

Snart frigives Release 3 af AX2012. Microsoft fortsætter med at inkludere funktionalitet til at understøtte specifikke forretningsområder og forbedrer sideløbende brugervenlighed, mobilitet, integration og sammenhæng med de øvrige Microsoft produkter.

Beklageligvis vil ikke alle virksomheder opleve de enorme fordele af produktets nye muligheder og funktionaliteter. Årsagen er en udtalt ”sådan plejer vi at gøre”-holdning hos implementeringspartnerne.

I AlfaPeople har vi en projekttilgang og fokuserer på at optimere kundernes udbytte af deres AX2012-investering. Helt konkret betyder det hurtigere og billigere implementering af simplere løsninger: Færre kostbare add-on produkter, færre tilpasninger, lavere driftsomkostninger.
 
Mere effektiv håndtering af produkter

For virksomheder inden for detailhandel, logistik og produktion skal der være styr på enkeltprodukter og sortimenter i forhold til hver enkelt afsætningskanal. Sammenkædningen af organisation/afsætningskanal, pris og produkt er helt afgørende for at kunne planlægge og styre forretningen.

Det er en central og integreret del af AX2012. Og rent faktisk har AlfaPeoples egne specialister været med til at udvikle løsningen i AX2012! Vi kan derfor sætte standardløsningen op til at understøtte den enkelte virksomheds behov uden tilkøb af ekstraprodukter og specialudvikling. Det giver flere fordele:
 

  • Overblik over omsætning, indtjening og trends på tværs af afsætningskanaler
  • Vælg mellem den indbyggede webshop eller jeres egen webshop, der kan fødes direkte med alle produktoplysninger
  •  Identificér muligheder for opsalg og krydssalg på tværs af kanaler
  •  Håndtering af kundeloyalitetsprogrammer på tværs af afsætningskanaler

4 fordele ved et samarbejde med AlfaPeople
 

  1. Fokus på anvendelsen - gør det nemmere for kunderne at købe produkterne
  2. Tværgående og fælles priser/rabatter i alle afsætningskanaler
  3. Udnyt standardfunktionaliteten og få en billigere og mindre kompleks løsning
  4. Kompetent forretningsdialog sikrer, at løsningen understøtter de rigtige processer

AlfaPeople tager gerne en dialog om, hvordan vi kan effektivisere håndteringen af produkter og sortimenter i forhold til jeres afsætningskanaler. Kontakt Jacob Broberg på 60 40 90 70 eller mail

12.06.2016AlfaPeople

Sponseret

AlfaPeople AMF webinar

30.04.2014AlfaPeople

Sponseret

Microsoft AX2012 R3: Detailhandelens nye alt i én-løsning

16.04.2014AlfaPeople

Sponseret

Microsoft Dynamics AX2012: Udnyt standardfunktionaliteten optimalt