SEAS-NNE sætter strøm til servicebilerne

Set i bakspejlet måtte SEAS-NVE for fire år siden erkende, at manglende lagergennemsigtighed gav logistikmæssige udfordringer.

04.11.2013

Sponseret

Lars Smith Christoffersen og Mathias Mikalsen, effektivitet.dk

Set i bakspejlet måtte SEAS-NVE for fire år siden erkende, at manglende lagergennemsigtighed gav logistikmæssige udfordringer, bl.a. i form af ustabilt lageraftræk, stressede medarbejdere og knap så optimal kundeservice. Man besluttede derfor på strategisk niveau at forsøge at forbedre disse aspekter. Hvad der startede som et projekt, hvis primære formål var at øge medarbejdertilfredsheden, blev dog hurtigt til et projekt med langt flere positive afledte effekter i form af forbedret kundeservice og reducerede lageromkostninger.

Læs hele artiklen her.

Mere fra...

26.09.2018effektivitet.dk

Sponseret

Servitization: Extended Business Model for more Revenue and Profit

12.09.2018effektivitet.dk

Sponseret

Ny efteruddannelse i Operations og Supply Chain Management på DTU

29.08.2018effektivitet.dk

Sponseret

Brug problemer til at skabe innovation og udvikling

15.08.2018effektivitet.dk

Sponseret

Spring Servitization Conference på Copenhagen Business School

17.07.2018effektivitet.dk

Sponseret

Aktuelle værktøjer: 6 steps - og på vej mod Toyotas A3 niveau

05.07.2018effektivitet.dk

Sponseret

Vind fremtiden