Tip: Events

Her finder du gode råd til, hvordan du som Business- eller Eventpartner opretter spændende events.

17.09.2012

SCM.dk

Events

Events kan bruges til at reklamere for kommende arrangementer og begivenheder som seminarer, kurser, messer, receptioner, åbent hus osv. 

Når I planlægger at holde et arrangement, så invitér i god tid. Læg gerne eventet op på sitet måneder i forvejen – også selvom programmet ikke er på plads endnu. Skriv blot, at mere information følger, når datoen for eventet nærmer sig. Når programmet for dagen er på plads, kan du tilføje de nye informationer til det oprettede event. En eventuel invitation eller brochure kan også nemt vedhæftes i PDF.

Husk at der er mulighed for, at dine events kommer med i det ugentlige e-nyhedsbrev. Hvis du vil være sikker på eksponering af events og ønsker at gøre ekstra opmærksom på dit event, kan du med god grund købe et banner i nyhedsbrevene eller på websitet - se priser her

Kom tilbage til guiden her

Toyota Material Handling A/S

Sponseret

Ny Toyota Traigo48-serie med uovertruffent design og banebrydende ydeevne

Apport Systems A/S

Sponseret

Lagerstyring på autopilot - få dit lager til at tænke selv

Relateret indhold

29.04.2025SCM.dk

Virksomheder frygter politisk vold og uro

28.04.2025SCM.dk

Toldkrig truer vækst – IMF nedjusterer globale prognoser

25.04.2025Global AGV

Sponseret

Mød Global AGV på ROBOTBRAG

24.04.2025SCM.dk

DTU-startups tiltrækker 1,8 milliarder i venturekapital i 2024

24.04.2025SCM.dk

Hg Capital opruster i IFS – værdi 112 milliarder kroner

23.04.2025SCM.dk

DSV styrker topledelsen før Schenker-overtagelse

23.04.2025SCM.dk

Dachser opruster søfragt i Norden med ny leder

18.04.2025SCM.dk

Dollaren vakler: Investorer flygter ikke længere mod USA i krisetider

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle