Bliv klar til årets julehandel på tværs af alle salgskanaler, systemer og platforme

Julen er en af de største begivenheder, hvis ikke den største, når det kommer til køb og salg af produkter. For mange virksomheder har julen derfor stor betydning for årets omsætning.

Bliv klar til årets julehandel på tværs af alle salgskanaler, systemer og platforme.

Over de sidste mange år er onlinehandlen steget markant, og hvis du vil udvide dit salg, er det nødvendigt at være tilstede i de online salgskanaler. 

Det kan dog både være besværligt og omkostningsfuldt at udvide sit salg til både online markedspladser, som f.eks. Amazon, eBay, en B2B-webshop og fysiske butikker. 

Gratis materiale, der forbereder dig på julehandlen:

Der er flere områder din virksomhed skal være opmærksom på, når I skal forberede jer på en succesfuld julehandel. Vi har samlet alt, hvad du har brug for at vide:

  1. Din tjekliste til julehandlen
  2. Optimering af produktstamdata med Product Information Management (PIM)
  3. Integration til online markedspladser
  4. Bliv en bedre dropship-leverandør
  5. Dropship flow

Læs mere, og hent materialet her

Mere fra...

15.05.2024TrueCommerce

Sponseret

Obligatorisk e-fakturering i Polen

14.05.2024TrueCommerce

Sponseret

Det nye e-faktureringsmandat i Tyskland

10.05.2024TrueCommerce

Sponseret

Er du klar til e-fakturering i Rumænien?

08.05.2024TrueCommerce

Sponseret

Vil du vide mere om PEPPOL?

07.05.2024TrueCommerce

Sponseret

E-fakturering i Malaysia

25.04.2024TrueCommerce

Sponseret

E-fakturering i Japan