CTC vs. Post Audit

I vores seneste blogindlæg, kan du læse om forskellen på CTC og Post Audit

Blog: CTC vs. Post Audit. Foto: TrueCommerce

Hvis du arbejder i en virksomhed, der har selskaber i flere lande, så er du måske stødt på begreber som ”CTC” og Post Audit. Continuous Transaction Control (CTC) og Post Audit er begge modeller, som myndighederne i forskellige lande kan vælge at implementere i forbindelse med elektronisk fakturering og håndtering af transaktioner.

I vores blog kan du blive klogere på, hvad de to begreber dækker over, og hvorfor de har relevans for virksomheder, der har én eller flere europæiske eller globale afdelinger. Du kan også læse om, hvordan vi kan hjælpe virksomheder, uanset om det handler om at overholde kravene i lande der bruger CTC eller Post Audit.

Læs blogindlægget om CTC vs. Post Audit her.

Vil du vide mere om emnet?

Så tilmeld dig vores webinar tirsdag d. 19. marts.

Her vil vi give en opdatering på de seneste ændringer i forhold til krav og implementering af elektronisk fakturering på en række lande.

Du kan læse mere og tilmelde dig her.

Mere fra...

02.04.2024TrueCommerce

Sponseret

Nyt om elektronisk fakturering i Belgien

27.03.2024TrueCommerce

Sponseret

Stay Compliant: E-invoicing Updates (April)

26.03.2024TrueCommerce

Sponseret

Elektronisk fakturering i Tyskland

14.03.2024TrueCommerce

Sponseret

CTC vs. Post Audit

04.03.2024TrueCommerce

Sponseret

I morgen: Webinar om EDIFACT

03.03.2024TrueCommerce

Sponseret

Styrk din forretning med Dynamics 365 FO