Delfi runder milepæl: 200 Dagrofa butikker med ESL
Efter 10 års tæt samarbejde, har Delfi Technologies rundet en milepæl på 200 Dagrofa butikker, der anvender Breece ESL.
Efter 10 års tæt samarbejde med Dagrofa, har Delfi Technologies nu rundet en milepæl på 200 Dagrofa butikker, der har installeret Breece-løsningen med elektroniske hyldeforkanter (ESL). Det er kæderne Meny, SPAR og Min Købmand, der anvender elektroniske hyldeforkanter til blandt andet at sikre den korrekte pris på hylden. Herigennem minimeres prisfejl og der bliver frigjort tid til andre opgaver i butikken.
Den første Dagrofa installation blev lavet i 2010 med dengang SuperBest (i dag MENY) Østerfælled Torv på Østerbro i København. I dag udrulles den nyeste Breece Cloud-teknologi til butikkerne. Med Breece Cloud opnår man en stor fleksibilitet i hverdagen, da man ikke behøver at installere software lokalt i butikken og i stedet kan styre løsningen via skyen.
Et udvalg af Dagrofa butikkerne:
MENY NORDHAVN
Elektroniske hyldeforkanter hjælper Meny, der har åbnet et nyt og moderne madmekka, som sætterstandarden for fremtidens supermarked.
Læs mere.
SPAR TEGLHOLMEN
Spar har åbnet en ny flagskibsbutik med internationale koncepter på Teglholmen i København - her indgår elektroniske hyldeforkanter som en del af konceptet.
Læs mere.
SPAR KLITMØLLER
Spar i Klitmøller har fået vokseværk og har foretaget en massiv investering i modernisering af butikken - her hjælper elektroniske hyldeforkanter til.
Læs mere.