Forbes: Sådan kan AI hjælpe detailhandleres beslutningstagning

Læs artiklen skrevet til Forbes af Michael Feindt - grundlægger og hjernen bag Blue Yonder, et JDA-selskab og markedsleder inden for AI I detailhandel.

>> læs den fulde artikel her >>


Eksempel: Lad os sige, at en supermarkedskæde kræver, at 20 millioner beslutninger bliver truffet hver eneste dag. Det er prisen for alt I butikkerne, lagerniveauer, kampagner, sæsonbestemte påvirkninger, forbrugertendenser osv. Der er mange nuancer, der skal løses, og når mennesker foretager forudsigelser omkring disise parameter, er de baseret på meget lidt data og kun forestillingen om muligheder. AI forvandler disse muligheder til at give en sandsynlighed.


>> læs den fulde artikel her >>

Companies like HEMA, Wilko, Bonprix or Orsay, who recently started journey with JDA can already measure their sucess. Read about their journey here

Mere fra...

12.02.2024Blue Yonder

Sponseret

Blue Yonder Acquires Flexis, a Leader in Manufacturing and Supply Chain Planning Technology

02.02.2024Blue Yonder

Sponseret

Blue Yonder Releases Q4 2023 Company Highlights and Q1 2024 Industry Insights

15.01.2024Blue Yonder

Sponseret

Profit and Planet: Two Sides of the Same Supply Chain Coin

04.01.2024Blue Yonder

Sponseret

The Future of S&OP and IBP

18.12.2023Blue Yonder

Sponseret

The Time for Change Is Now

07.12.2023Blue Yonder

Sponseret

The New Must Haves for Supply Chain Resilience