Gartencenter Zimmermann har fokus på digitale prisskilte
En af hovedårsagerne til, at Gartencenter Zimmermann har indført digitale prisskilte, er hastigheden og fleksibiliteten i softwareløsningen og det tilknyttede interface til varehåndtering.
En af hovedårsagerne til, at Gartencenter Zimmermann har indført digitale prisskilte, er hastigheden og fleksibiliteten i softwareløsningen og det tilknyttede interface til varehåndtering.
Især inden for området for forbrugsvarer såsom afskårne blomster, hjælper fleksibiliteten i Delfis løsning betydeligt, ifølge butikschef Steffen Zierold. Kortsigtede salgsfremstød er mulige uden større indsats. Medarbejdere behøver ikke længere at printe og placere manuelle prismærker til tilbud – i stedet aktiverer de den nye prissætning i deres interface til varehåndtering ved hjælp af Delfi BreeceGo-løsningen.
Vi bruger Delfi, fordi det tillader os altid at have de aktuelle priser vist på varerne. Især inden for området for afskårne blomster skal vi kunne reagere hurtigt for at sælge varerne inden for den planlagte tidsramme. Vi sætter pris på den tekniske support, hvor spørgsmål og anmodninger hurtigt og kompetent løses.
Steffen Zierold butikschef, Gartencenter Zimmermann GmbH
Mere tid til kunderne
“Kompetent rådgivning er en nøgleværdi, som vi gerne vil tilbyde vores kunder. Til dette har vi brug for vores medarbejdere. Delfi-løsningen gør det muligt for os at skabe denne tid til vores medarbejdere uden at forsømme al den vigtige information om priser og produktmærkning,” siger administrerende direktør Wolfgang Zimmermann. Med de tre skiltestørrelser, der bruges (Chroma 21,29 og 42), kan al nødvendig information nemt formidles. “Vores personale er begejstret for den lette betjening af digitale prisskilte. Selv nye produkter indtastes i mærkesystemet via den eksisterende firmatelefon,” siger butikschef Zierold begejstret. Dette baner vejen for kompetent kunderådgivning, hvilket afspejles i det store antal faste kunder, der har besøgt os i årevis. “Vi bruger Delfi, fordi det tillader os altid at have de aktuelle priser vist på varerne. Især inden for området for afskårne blomster skal vi kunne reagere hurtigt for at sælge varerne inden for den planlagte tidsramme. Vi sætter pris på den tekniske support, hvor spørgsmål og anmodninger hurtigt og kompetent løses.”
Intet behøv for kompleks infrastruktur
Appen BreeceGo fra Delfi Technologies gør det nemt for teamet hos Gartencenter Zimmermann at administrere deres cirka 2.600 digitale skilte. Delfi Technologies’ løsning kommunikerer direkte via interface til varehåndteringssystemet. På trods af havecentrets strukturelle forhold skulle der kun installeres 2 antenner, gennem hvilke (pris)informationen transmitteres til Chroma-mærkerne via radio. Forstyrrelser fra det eksisterende WLAN-netværk er dermed udelukket. Særligheden ved kraftig sollys på grund af det overvejende glasoverdækkede salgsområde giver ikke problemer for de anvendte skilte. På trods af det kraftige sollys og refleksionen er priserne på skiltene altid lette at læse.
Om Gartencenter Zimmermann
Havecenter Zimmermann kan se tilbage på mere end 30 års historie. Virksomheden blev grundlagt af Wolfgang Zimmermann, en civilingeniør inden for havebrug, som stadig leder den i dag som administrerende direktør sammen med sin søn Jörg.
Om Delfi Technologies
Delfi Technologies er en europæisk it-virksomhed, der udvikler og sælger stregkodeløsninger i forbindelse med vareregistrering og digitale prisskilte- primært til detail-, lager og logistikbranchen, samt sundhedsvæsnet. Delfi Technologies er vokset markant de senere år og råder i dag over 140 medarbejdere med kontorer i Danmark, Sverige, Norge, Tyskland, Italien og Vietnam.