Kundecase: Air Greenland

Fleksibilitet, hurtig hjælp og særlig kompetence sikrer korrekt løn hos Air Greenland.

12.05.2023

Sponseret

Columbus

Som i alle andre virksomheder forventer de knap 640 medarbejdere hos Air Greenland også at få løn til tiden – korrekt og uden fejl eller andre kedelige overraskelser. Det er en helt uomgængelig nødvendighed, men her skal Air Greenland håndtere nogle særlige udfordringer.

Men med Columbus’ hjælp driver virksomheden i dag deres lønaktiviteter med ét system, der sikrer færre fejl i medarbejdernes løn. Og skulle der være det mindste problem med systemet, står Columbus hurtigt klar med rådgivning – også uden for dansk arbejdstid.

Læs hele casen her, og lær mere om, hvordan Air Greenland fik løst deres udfordringer med et lønsystem, der skulle dække to lovgivninger med rådgivning fra Columbus. Du kan også tage direkte kontakt til os for en uforpligtende dialog her.

Mere fra...

26.03.2025Columbus

Sponseret

Enhancing manufacturing with AI: Microsoft Copilot for Sales explained

26.03.2025Columbus

Sponseret

Enhancing manufacturing with AI: Microsoft Copilot Studio explained

09.12.2024Columbus

Sponseret

Right to Repair - Revenue Streams

08.12.2024Columbus

Sponseret

Right to Repair 2 - Better Customer Relations

07.12.2024Columbus

Sponseret

Right to Repair 1 - Sustainability

06.12.2024Columbus

Sponseret

Food of the Future