Langtidholdbar og kalorierig turn-key løsning med ProMark
"Mark Information leverede 100%: På scope, til tiden, men ikke på budget - de gik under!"
"ProMark erstattede en anden tidsregistreringsløsning, hvilket dels var en særdeles værdiskabende aktivitet for SuperGros, dels en rigtig god oplevelse for brugerne - ProMark med ProPortal er en super brugervenlig løsning," siger Henrik Agerskov, projektleder, SuperGros a/s.
SuperGros ønskede et gennemskueligt system med integration til løn, automatisk rapportering via mail, ens håndtering af registreringer på tværs af virksomheden samt fraværsregistrering for administrative medarbejdere. Med ProMark og ProPortal indførtes nye rutiner for godkendelse online, bedre kvalitet og reduceret tidsforbrug i lønbehandlingen samt fuld gennemsigtighed over fraværs-KPI'er ved grafisk visning af fx. fravær pr. afdeling.
Løsningen skulle dække en medarbejderstab på 1100 fordelt på tre lokationer og være en turn-key løsning der understøttede samtlige forretningsbehov og med integration til Multi Løn. Dataopsamlingen blev planlagt med både LAN-terminaler samt ProPortal, og med advisering i form af ProNotify.
SuperGros a/s er grossist til dagligvaremarkedet samt kiosk- og conveniencemarkedet. SuperGros indkøber og leverer varer til kæderne SuperBest, SPAR, KIWI samt en lang række mindre kæder på convenience-markedet herunder Nærkøb, Letkøb og Shell.
De primære forretningsområder er indkøb og logistik. SuperGros a/s har en årlig nettoomsætning på 16,3 mia. kr. (regnskabsår 2011) og en medarbejderstab på ca. 1100 medarbejdere fordelt på terminaler i henholdsvis Vejle, Herning og Ringsted.
SuperGros a/s er et selskab i Dagrofa koncernen.