Logicenters rekrutterer tung logistikprofil
Nu styrker Logicenters holdet for at støtte fortsat vækst. Thomas Petersen slutter sig til det danske team som Commercial Manager med 27 års erfaring fra logistikbranchen. Han kommer senest fra en stilling som direktør for rådgivning og transaktionsydelse
Logicenters befinder sig midt i en ekspansionsfase og vokser både organisatorisk og med hensyn til ejendomsbesiddelser. Som led i satsningen på at styrke virksomheden yderligere i Danmark rekrutteres Thomas Petersen nu. Han tiltræder stillingen som Commercial Manager og får ansvar for forretningsudviklingen i Danmark.
”Jeg har selv samarbejdet med Logicenters som kunde og ved, hvor konkurrencedygtig virksomheden er. Det er et kompetent team med hurtige processer og en fleksibel forretningsmodel, hvilket er nøglerne til fremgang inden for logistik. Nu ser jeg frem til at bidrage til, at Logicenters bliver det oplagte valgt i Danmark ved at skabe gode løsninger for potentielle kunder og hjælpe eksisterende kunder med at vokse sammen med os”, siger Thomas Petersen.
Thomas Petersen har arbejdet i logistikbranchen i ca. 27 år. Han har en baggrund hos Kuehne & Nagel, har været Operational Manager hos Singapore Airlines Cargo og Scandinavian General Manager hos Worldwide Flight Services. Thomas Petersen kommer senest fra CBRE, hvor han var direktør for rådgivning og transaktionsydelser.
”Da jeg mødte Thomas, så jeg straks, at han ville være et godt aktiv for Logicenters. Han har solid erfaring, et stort netværk og en god forståelse for vores forretninger. Ved at ansætte vigtige personer bevarer vi konkurrencedygtigheden, hvilket borger for fortsat vækst. Jeg er stolt af, at Thomas valgte at blive en del af vores team, og ser frem til at tage virksomheden i Danmark et skridt videre sammen med ham”, siger Matthias Kettelhoit, Commercial Head of Logicenters.