Modtager du stadig en del af dine ordrer via e-mail som PDF?

Læs TrueCommerces datasheet, om hvordan du kan opnå fuld elektronisk ordremodtagelse, selv med de kunder, som ikke er på EDI.

Modtager du stadig en del af dine ordrer via mail som PDF?.

En hurtig og præcis ordrebehandling er afgørende for, at leverandøren kan sende de rigtige varer i den rigtige mængde - uden forsinkelse - til deres kunde, så forbrugerne ikke går forgæves.

Mange leverandører oplever midlertid, at deres kunder ikke alle har mulighed for - eller er indstillet på - at implementere en løsning til elektronisk dokumentudveksling (EDI)....

Læs datasheet om ordrescanning

Torsdag den 4. marts kl. 13.00-13.45 afholder TrueCommerce et webinar, der giver en gennemgang af TrueCommerces løsning til PDF-scanning og den markante værdi, det giver din forretning.

Hvad enten du er leverandør og ønsker at modtage alle dine ordrer elektronisk, eller du sidder på kundesiden og ønsker en fuld elektronisk fakturamodtagelse, vil du finde dette webinar interessant.

Tilmeld dig webinaret her
Har du ikke mulighed for at deltage? Tilmeld dig alligevel – så sender vi dig optagelsen.

Mere fra...

31.07.2024TrueCommerce

Sponseret

E-fakturering i Irland

04.07.2024TrueCommerce

Sponseret

B2G-e-fakturering i Litauen

03.07.2024TrueCommerce

Sponseret

Digitaliser din supply chain

02.07.2024TrueCommerce

Sponseret

En introduktion til elektronisk fakturering

01.07.2024TrueCommerce

Sponseret

Nyt om PEPPOL

15.05.2024TrueCommerce

Sponseret

Obligatorisk e-fakturering i Polen