PDF-scanning af ordrer

TrueCommerces løsning til scanning af PDF-ordrer gør dig i stand til at modtage elektroniske ordrer fra alle dine kunder - også dem, der ikke er på EDI. Det forkorter din behandlingstid på ordrer og styrker dine kunderelationer.

Mange virksomheder modtager stadig ordrer fra deres kunder i et miks af PDF'er, telefonisk og via fax. Det medfører tidskrævende manuelle processer og en længere ordrebehandlingstid.

TrueCommerces ordrescanning er særligt relevant for virksomheder der ønsker at stømline deres fakturabehandling og modtage elektroniske fakturaer fra samtlige af deres kunder - også dem, som ikke er på EDI.

Med ordrescanning opnår virksomheder 100% automatisk ordrebehandling.

Læs mere om, hvordan løsningen fungerer, og hvilken værdi den giver din forretning - hent vores datasheet her

Mere fra...

03.03.2024TrueCommerce

Sponseret

Styrk din forretning med Dynamics 365 FO

28.02.2024TrueCommerce

Sponseret

Stay Compliant: E-invoicing Updates (March)

27.02.2024TrueCommerce

Sponseret

Webinar: Alt du skal vide om EDIFACT

21.02.2024TrueCommerce

Sponseret

Derfor bør du opgradere din On-Premise-løsning

15.02.2024TrueCommerce

Sponseret

SAP Excellence Day 2024

14.02.2024TrueCommerce

Sponseret

Mød os på Retail Ready 2024!