Udvid dine salgskanaler og nå ud til flere kunder
Hvis der er godt tidspunkt at udvide dine salgskanaler, for at nå ud til flere kunder, er det inden Black Friday.
Black Friday er en oplagt anledning til at begynde at integrere til nye salgskanaler, for at nå ud til kunderne nye steder. Hvis du ikke udvider dine forretninger, går du med stor sandsynlighed glip af uudnyttet potentiale.
Når du overvejer hvilke salgskanaler der er de bedste for din forretning, er der to spørgsmål du skal stille dig selv.
- Kan denne kanal gavne netop min forretning og udvide mit salgspotentiale?
- Kan denne kanal tilbyde en positiv shoppingoplevelse for kunden?
Hvis din virksomhed overvejer at sælge gennem flere salgskanaler, men det virker som en uoverskuelig opgave at håndtere de indgående ordrer fra de forskellige kanaler, kan du med fordel investere i en eCommerce platform. Denne platform giver dig mulighed for at administrere alle dine kanaler fra ét sted og sende ordrer direkte til dit regnskabssystem eller ERP-system.
Udvid din produktportefølje – uden ekstra omkostninger
Det er et stort ønske blandt detailvirksomheder at være i stand til løbende at udvide deres portefølje af varer og produkter, uden de behøver at udvide deres fysiske lager – Dropshipping gør dette muligt.
Med en Dropshipping-løsning kan leverandørerne se deres ordre og sende varen direkte til forbrugeren, og du behøver derfor ikke have alle varer fysisk på lager. Du slipper hermed for omkostningerne til håndtering af ekstra lagervarer samt risikoen for at brænde inde med forældede varer.
Har du tilmeldt dig webinaret?
Tirsdag den 2. november kl. 13.00 - 14.00, afholder TrueCommerce et webinar om global digital dokumentudveksling, hvor der blandt andet bliver præsenteret, hvilke krav fra de enkelte lande og EU jeres virksomhed skal være opmærksom på.