Bliv klogere på fakturascanning

Læs om fordelene ved fakturascanning og hent vores gratis datasheet eller webinar

Fakturascanning.

Mange virksomheder i detail- og grossistbranchen modtager deres fakturaer i et miks af PDF'er, e-mails og fysiske papirfakturaer.

Dette er tidskrævende, og der kan nemt opstå fejl, når man skal taste sine fakturaer manuelt ind i sit ERP-system.

En løsning til scanning af PDF-fakturaer er derfor særligt relevant for virksomheder, der ønsker at strømline deres fakturabehandling og modtage elektroniske fakturaer fra samtlige af deres leverandører - også dem, som ikke er på EDI.

Med dette er der mange fordele:

✔️ Du opnår 100% automatisk fakturamodtagelse

✔️ Du fjerner tidskrævende manuelle processer og reducerer risikoen for fejl til et minimum

✔️ Dit regnskabsteam vil opleve et markant fald i antallet af henvendelser fra leverandører vedrørende  fakturaer

✔️ TrueCommerce giver tidligt besked til en leverandør, hvis der er fejl i en faktura - det giver hurtigere behandlingstid og færre forsinkelser i betalingen

✔️ Løsningen gør dig i stand til at matche fakturaer mod dine oprindelige ordrer

Sådan kommer du i gang: Du kan læse mere om fakturascanning her eller se vores animationsvideo, som giver et visuelt overblik over løsningen og fordelene. 

Mere fra...

31.07.2024TrueCommerce

Sponseret

E-fakturering i Irland

04.07.2024TrueCommerce

Sponseret

B2G-e-fakturering i Litauen

03.07.2024TrueCommerce

Sponseret

Digitaliser din supply chain

02.07.2024TrueCommerce

Sponseret

En introduktion til elektronisk fakturering

01.07.2024TrueCommerce

Sponseret

Nyt om PEPPOL

15.05.2024TrueCommerce

Sponseret

Obligatorisk e-fakturering i Polen