Bliv klogere på fakturascanning
Læs om fordelene ved fakturascanning og hent vores gratis datasheet eller webinar
Fakturascanning.
Mange virksomheder i detail- og grossistbranchen modtager deres fakturaer i et miks af PDF'er, e-mails og fysiske papirfakturaer.
Dette er tidskrævende, og der kan nemt opstå fejl, når man skal taste sine fakturaer manuelt ind i sit ERP-system.
En løsning til scanning af PDF-fakturaer er derfor særligt relevant for virksomheder, der ønsker at strømline deres fakturabehandling og modtage elektroniske fakturaer fra samtlige af deres leverandører - også dem, som ikke er på EDI.
Med dette er der mange fordele:
✔️ Du opnår 100% automatisk fakturamodtagelse
✔️ Du fjerner tidskrævende manuelle processer og reducerer risikoen for fejl til et minimum
✔️ Dit regnskabsteam vil opleve et markant fald i antallet af henvendelser fra leverandører vedrørende fakturaer
✔️ TrueCommerce giver tidligt besked til en leverandør, hvis der er fejl i en faktura - det giver hurtigere behandlingstid og færre forsinkelser i betalingen
✔️ Løsningen gør dig i stand til at matche fakturaer mod dine oprindelige ordrer
Sådan kommer du i gang: Du kan læse mere om fakturascanning her eller se vores animationsvideo, som giver et visuelt overblik over løsningen og fordelene.