GS1 Denmark byder velkommen til Matas

Hos GS1 Denmark kigger vi hele tiden på muligheder for at øge værdien for vores medlemmer, og derfor tager GS1Trade Sync nu et skridt ind i kosmetikverdenen.

Vi er meget glade for - og stolte af - at kunne byde Matas velkommen til GS1Trade Sync som datamodtager. 

Med Matas begynder vi at arbejde os videre fra vores udgangspunkt, som er retail-famillien (Salling Group, Coop Danmark, Reitan og Dagrofa), hen mod at give endnu mere værdi for vores leverandørmedlemmer. For en stor del af vores medlemmer så som Lóreal, Unilever og P&G, har det nemlig længe været et ønske, at kunne benytte GS1trade Sync til at levere data til Matas. 

I første omgang vil Matas benytte GS1Trade Sync til at modtage logistisk data, og den del af data som benyttes til planogrammer (Space), samt billeder. Det betyder, at vores services GS1Trade Exact og GS1Trade Image i høj grad gør sig gældende. 

I den kommende tid arbejder vi os også hen imod Legetøj og Isenkram. Så de medlemmer, der også har disse produkter, kan øge værdien af deres medlemskab hos GS1Trade Sync. For hver gang vores medlemmer kan bruge GS1Trade Sync til at levere data til en kunde, udskiftes en manuel proces, og oprettelse og tilrettelse af produktdata gøres mere simpelt. 

Mere fra...

24.09.2024GS1 Denmark

Sponseret

Få gratis adgang til en enkel og effektiv styring af produktdata

29.08.2024GS1 Denmark

Sponseret

Dagrofa: GS1Trade Packaging er den eneste rigtige vej at gå for os

19.08.2024GS1 Denmark

Sponseret

Producentansvaret for emballage omfatter ikke kun producenter

15.08.2024GS1 Denmark

Sponseret

Få kvalitetstjekket dine foodservice produkter med 50% rabat

04.07.2024GS1 Denmark

Sponseret

5 gode råd til at kortlægge dine emballagedata

02.07.2024GS1 Denmark

Sponseret

22 af verdens største virksomheder er enige: Farvel stregkode – og velkommen QR-kode fra GS1