Så er GS1Trade Transact i luften

GS1 Denmark og BIZbrains lancerer nu GS1Trade Transact, en brugervenlig internetservice, hvor virksomheder kan udveksle ordrer og fakturaer med deres kunder. De næsten 400 medlemmer af det tidligere LE@N-system bruger allerede GS1Trade Transact.

Dansk detailhandel ønsker elektroniske ordrer og fakturaer

Potentialet for hurtigt at få mange flere brugere på GS1Trade Transact er stort. For de fleste danske detailhandlere ønsker elektroniske ordrer og fakturaer, og GS1Trade Transact løser denne opgave.

”GS1Trade Transact er udviklet specielt til at hjælpe mindre og mellemstore leverandører med at udveksle ordrer og fakturaer med deres kunder. Langt fra alle har brug for store EDI-løsninger, og det skal være nemt og billigt at komme i gang med det, man har behov for”, siger Dennis Zachariasen fra BIZbrains, der er partner med GS1 Denmark i udviklingen af GS1Trade Transact.

Hvad har GS1Trade Transact at byde på?

Virksomheder skal træffe mange valg om it-services, og det kan være vanskeligt at finde det bedste værktøj.

”Vi er gået efter at bygge en service, der for det første er nem og overskuelig at bruge, så virksomheden kan koncentrere sig om salget, ikke om it-systemet”, fortæller René Vallentin Pedersen, Konsulent i GS1 Denmark.

”For det andet har vi lagt vægt på, at servicen har de funktioner, som brugerne rent faktisk har behov for. Derfor har vi spurgt brugerne, og fået udviklet funktioner som fx kundetilpassede priser, flere brugere til hver virksomhed og fuldautomatisk integration til virksomhedernes økonomisystemer. På den måde kan ordrer overføres automatisk og hurtigt. Man kan dog også vælge at indtaste sine produkter, ordrer osv. via internettet”, fortsætter René.

En løsning for alle brancher, bygget på brugernes behov

GS1Trade Transact henvender sig til virksomheder i alle brancher og er ligeså relevant for leverandører af fx foodservice-produkter, byggematerialer og elektronik, som den er for leverandører til detailhandlen.

”Stadigt flere virksomheder handler på kryds og tværs af de traditionelle brancheskel. Derfor er det vigtigt, at GS1Trade Transact understøtter dette vilkår og letter samhandelen”, pointerer Lars Kyed, administrerende direktør i GS1 Denmark.

”Vi glæder os til at hjælpe nye brugere i gang og til at fortsætte udviklingen af servicen. Den er bygget på en meget fleksibel platform, så i takt med at vi hører ønsker fra brugerne, kan vi sørge for at servicen bliver udviklet så den forbliver det bedste værktøj,” slutter Lars.

Vil du vide mere om GS1Trade Transact?

Kontakt René Vallentin Pedersen, GS1 Denmark, på telefon 39 27 85 27 eller rpe@gs1.dk

Læs mere på www.gs1.dk/gs1tradetransact

Mere fra...

19.11.2024GS1 Denmark

Sponseret

Webinar: Få styr på dine emballagedata med GS1Trade Packaging

14.11.2024GS1 Denmark

Sponseret

Danish Crown: Sådan løser vi den komplekse opgave med emballagedata

24.09.2024GS1 Denmark

Sponseret

Få gratis adgang til en enkel og effektiv styring af produktdata

29.08.2024GS1 Denmark

Sponseret

Dagrofa: GS1Trade Packaging er den eneste rigtige vej at gå for os

19.08.2024GS1 Denmark

Sponseret

Producentansvaret for emballage omfatter ikke kun producenter

15.08.2024GS1 Denmark

Sponseret

Få kvalitetstjekket dine foodservice produkter med 50% rabat