Efteruddannelse
Strategisk markedsføring
Vil du blive bedre til at bruge kundefokus og marketing, som en integreret del af virksomhedens strategiske arbejde? Så tilmeld dig dette kursus, som også er et diplommodul, og få kompetencer til at arbejde med strategisk markedsføring på alle niveauer.
Foto: DTU
På kurset bliver du introduceret til strategisk markedsføring, som en kundecentreret tilgang til virksomhedsdrift. Du får viden om din virksomheds markedsmæssige placering. Og du bliver præsenteret for en række analytiske og beslutningsmæssige værktøjer og parametre, som samlet kan medvirke til at opfylde organisationens mål. Undervejs får du derudover en klar forståelse for nødvendigheden af at tænke og handle strategisk i forhold til den konkrete markeds- og konkurrencemæssige situation.
Du kommer til at arbejde med:
- Strategi
- Data som digital driver
- Metoder og værktøjer til kundecentrerede tilgange
- Markedsføringsmetoder og værktøjer
- Analytiske og beslutningsmæssige værktøjer
- Præsentationsteknikker
Strategisk markedsføring er relevant for dig, der vil sikre en kundefokuseret, bæredygtig drift og værdiskabelse til gavn for virksomhed, kunder og samfund.
Se mere om diplomkurset her.
Tjek også, om du kan søge finansiering her.