Slået op d. 19.12.2025
Service Sales Manager - Salg og Koordinering fra A til Z
Hos Körber Supply Chain arbejder vi med komplekse, højautomatiserede lager- og logistik systemer og vi skræddersyer hver kundeløsning individuelt. Ud over at levere tilpassede produkter og software tilbyder vi et komplet udvalg af services, der er designet til at maksimere systemets ydeevne, sikre driftssikkerhed og skabe langvarig værdi.
Er du en stærk salgsprofil med evnen til at holde overblikket og drive en proces fra første kontakt til underskrevet kontrakt?
Vi søger en Service Sales Manager, der kan tage ejerskab for hele salgsrejsen og sikre, at både kunder og interne teams er med hele vejen. Du omsætter kundernes behov til tydelige og praktiske serviceløsninger, samarbejder med både interne og eksterne specialister, præsenterer forslag og driver processen frem til en succesfuld aftale. Stillingen dækker både mindre komplekse kontrakter, samt større og mere komplekse kontrakter, hvilket kræver fleksibilitet, kommerciel forståelse og stærke koordineringsevner.
Din rolle
Som Service Sales Manager bliver du den centrale tovholder i salgsprocessen – vores interne go-to person, der holder bolden og driver processen fra start til slut:• Du leder budprocessen fra identificering af forretningsmuligheder til aflevering af tilbud – med fokus på nøjagtighed og dokumentation.
- Du omsætter kundernes behov til konkrete og værdiskabende serviceaftaler.
- Du koordinerer internt med specialister og sikrer, at alle brikker falder på plads.
- Du præsenterer og sælger kontrakter til kunder – og står fast i salgsfasen, indtil aftalen er i hus.
- Du følger op og sikrer, at kontrakterne bliver implementeret effektivt.
- Du holder overblikket og følger op – på både nye og eksisterende kontrakter
- Du fungerer som intern kontaktperson og kommerciel støtte, i forbindelse med tilbudsgivning på nye projekter relateret til PS Sales og SI Sales. Her er du en vigtig del af forhandlinger med kunder og partnere.
- Du arbejder tæt sammen med tværfaglige teams på kontoret ved udformning og tilbudsgivning på større serviceaftaler, hvor tekniske, juridiske og kommercielle perspektiver skal kombineres.
Kort sagt: Du er den, der holder trådene samlet og driver processen fra start til mål.
Det er en central og synlig rolle, hvor du sikrer, at serviceaftaler er klare, realistiske og værdiskabende for både kunden og virksomheden. Du får mulighed for at samle interessenter, præsentere stærke servicekoncepter og indgå aftaler, der skaber gensidig værdi.
Hvem er du?
Du har en kommerciel tilgang med øje for detaljen, en overbevisende fremtoning og dokumenteret erfaring med teknisk konsultativt salg. Med stærke skriftlige og mundtlige kommunikationsevner – og flydende engelsk – kan du trygt præsentere for grupper og samle forskellige kundebehov i sammenhængende kontraktløsninger.
Vi leder efter en person med:
- En stærk og koordinerende salgsprofil med erfaring i at lukke kontrakter.
- En naturlig evne til at tage ejerskab – du har bolden og driver selv processen.
- Interesse for teknologi og evnen til at kombinere tekniske og kommercielle perspektiver i udviklingen af servicekoncepter.
- Solid erfaring med forhandling og forståelse for hvordan man skaber værdi for kunden.
- Evnen til at skabe relationer og opbygge tillid – både hos kunder og internt i organisationen.
- Overblik og struktur, så du kan styre komplekse processer fra start til slut.
- Vedholdenhed og energi, der sikrer, at du ikke slipper bolden midt i salgsfasen.
- Gode kommunikationsevner – du kan både overbevise og koordinere.
- Du er målrettet, og trives i rollen som intern projektleder, hvor du leverer resultater.
Stillingen kræver fleksibilitet i forhold til rejseaktivitet. Din base vil være på vores kontor i Svenstrup, men der er mulighed for hjemmearbejde.
Hvad du kan forvente af os
Hvorfor skal du blive en del af Körber Supply Chain DK?
Vi tilbyder en række attraktive medarbejdervilkår:
Tryghed & Sundhed: I tillæg til en konkurrencedygtig lønpakke, bliver du tilmeldt vores obligatoriske pensionsordning, der også inkluderer både Sundhedsforsikring og Tandforsikring samt mulighed for fysioterapi. Du bliver desuden en del af vores frokostordning, hvor vores kantine hver dag sørger for sund og spændende mad.
Udvikling: Vi tilbyder kontinuerligt uddannelse og kurser, og vi ved at vores succes bygger på tilfredse og kompetente medarbejdere. Derfor har vi fokus på både personlig og faglig udvikling.
Sociale arrangementer: Vi har en stærk virksomhedskultur, som vi investerer meget i at fastholde og udvikle. Det indebærer en lang række arrangementer, samt en aktiv Personaleforening, der arrangerer forskellige events som f.eks. fredagsbar, Julefrokost, en årlig skitur, kulturarrangementer og meget mere.
Ansøgning og spørgsmål
Har du lyst til at skabe dig en fremtid hos Körber Supply Chain DK, så send os din ansøgning vedlagt CV allerede nu. Vi har ikke ansøgningsfrist på denne stilling, men tager løbende kandidater ind i rekrutteringsprocessen og lukker stillingen, når vi har fundet den rette kandidat.Har du yderligere spørgsmål? - giv Pernille Holm, Manager, CS Sales et kald og hør mere om jobbet på telefon:📞 +45 27294481
