ELEKTRONISK WORKFLOW
Det koster op til 200 kroner at håndtere en indgående faktura manuelt Hvad koster det hos dig? Med et elektronisk workflow-system bliver fakturahåndteringen langt billigere (op til 50 %) og servicen kvalificeres både internt og for leverandører.
Det koster op til 200 kroner at håndtere en indgående faktura manuelt Hvad koster det hos dig?
Med et elektronisk workflow-system som Visma Document Center (VDC) bliver fakturahåndteringen langt billigere (op til 50 %) og servicen kvalificeres både internt og for samarbejdspartnere. Desuden er det en kilde til løbende besparelse ved genfinding af gamle fakturaer. Men det kræver et godt samarbejde med dine leverandører og et godt system.
Ønsker du, at vi udfordrer din fakturahåndtering og sikrer dig en besparelse fremover? Vi tilbyder en uforpligtende 1:1 dialog, hvor vi gennemgår dine faktura-flow. Kontakt løsningsarkitekt, Klaus Kristensen på telefon +45 40 31 18 45 for et uforpligtende møde.
Men et elektronisk workflow og Amesto kan ikke gøre det alene: værktøjet skal bruges effektivt og der skal skabes et ordentligt fundament for at opnå de store besparelser.
Stil krav til dine leverandører
Hvordan får du så et godt samarbejde med dine leverandører? Først og fremmest skal du turde at stille krav ud over gode priser og rabatter. I mange tilfælde kan det betale sig at udvide samarbejdet til et partnerskab. Partnerskabet kan bygge på, at det skal være nemt at handle med hinanden lige fra ordre og bestilling til modtagelse af faktura.
Som udgangspunkt skal man stille krav til alle sine leverandører om bl.a. at levere fakturaer i et XML-format (OIOXML, OIOUBL) Dette vil betyde, at man automatisk kan tolke alle informationer 100 % og undgå at indtaste informationer...