Hvornår kan nedetid forhindres?
Men hvor overbevist er du egentlig om, at du bidrager positivt til dine kunders værdikæde? Er du med til at forhindre, at der opstår produktionsstop – eller træder du først til, når det er for sent og maskinen er gået i stå?
Overblik giver sikkerhed
Du ved formentlig allerede, at virksomhedens værdikæde er alfa og omega for både din såvel som dine kunders virksomhed. Men hvor overbevist er du egentlig om, at du bidrager positivt til dine kunders værdikæde? Er du med til at forhindre, at der opstår produktionsstop – eller træder du først til, når det er for sent og maskinen er gået i stå?
En korrekt opfølgning på dine kunders produktionsmaskiner kan være altafgørende for at sikre, at de har en konsistent og pålidelig værdikæde. Med en Field Service løsning har du altid det fulde overblik over de serviceteknikere, kompetencer og ressourcer, som du har til rådighed og dine kunder og deres maskiner. Det gør, at du altid har det fulde overblik over, hvornår en kunde sidst har haft besøg af en servicetekniker, hvem de havde besøg af og hvad der er blevet lavet ude hos kunden. På den måde kan du hurtigere få et overblik over, om der snart er et behov for et opfølgende servicebesøg.