Nemmere levering skal få flere til at handle brugt

Bring og Reshopper udvider samarbejdet med pakkebokse, label-fri indlevering og tydelige leveringsvalg, der skal gøre privat-til-privat handel hurtigere, tryggere og mere tilgængelig for danske børnefamilier

”C2C-markedet vokser, men det gør også kravene til enkelhed og tryghed. Med vores nye pakkebokse gør vi det markant nemmere at handle brugt - og mere bæredygtigt i hverdagen. Nu gælder det om at få flere danskere på banen og handle brugt, hvilket vi håber at løse med denne kampagne”, siger Indira Basic, Marketing Manager hos Bring. Foto: Bring

05.09.2025

SCM.dk

Det er efterhånden slået fast. Genbrug er blevet mainstream. 81 procent af danskerne har handlet brugt det seneste år. Men hvor 73 procent køber, er det kun 49 procent der sælger. Med andre ord er der stadig masser af fantastiske ting, der ligger gemt væk, som kunne komme til stor glæde hos andre. Med et udvidet partnerskab og en fælles reklamekampagne vil Bring og Reshopper fjerne friktion i privat-til-privat-forsendelser og gøre det endnu nemmere at sende og modtage secondhandvarer.

Initiativet samler Brings label-fri løsning, pakkebokse og sikker kommunikation i app’en med Reshoppers fokus på børnefamilier. Målet er at få endnu flere danske børnefamilier til at sælge og handle brugt på den digitale markedsplads i vækst.

Bring har de seneste år styrket infrastrukturen til private modtagere. Ved at etablere egne pakkebokse i de største byer, der muliggør 24/7 afhentning, har det øget tilgængeligheden for mange danskere.

”C2C-markedet vokser, men det gør også kravene til enkelhed og tryghed. Med vores nye pakkebokse gør vi det markant nemmere at handle brugt - og mere bæredygtigt i hverdagen. Nu gælder det om at få flere danskere på banen og handle brugt, hvilket vi håber at løse med denne kampagne”, siger Indira Basic, Marketing Manager hos Bring.

Læs også: Blue Water udvider på Esbjerg Havn

Reshopper samler Danmarks største secondhand-udvalg for børnefamilier på tværs af app og web platforme. Partnerskabet med Bring prioriterer nem indlevering, tryg afhentning og tydelige leveringsvalg, så tiden fra solgt til sendt gøres endnu kortere. Missionen er som den altid har været hos Reshopper: at gøre handel med brugt børnetøj og -udstyr til det nemme valg.

”Med Bring har vi fået en fragtpartner, der deler vores ambitioner for secondhand-markedet. Sammen kan vi tilbyde børnefamilier en konkurrencedygtig pris på forsendelser, så det hverken bliver for dyrt eller besværligt at handle brugt. Reshopper har en vision om at gøre secondhand til det nemme valg – og her er Brings netværk, pakkebokse og mulighed for label-fri indlevering et perfekt match”, siger Lasse Wulff Hansen, CEO i Reshopper.

Kilde: Bring

/ PiB

N.C. Nielsen A/S

Sponseret

Førerkomfort i fokus ved MillPart-truckvalg

Slimstock Nordic

Sponseret

An opinion Making Artificial Intelligence (AI) land in supply chain practice

Relateret indhold

05.09.2025SCM.dk

Gøteborg åbner ny containerrute til Asien

05.09.2025SCM.dk

Nemmere levering skal få flere til at handle brugt

04.09.2025SCM.dk

USA vil straffe Holland for IMO Net-Zero støtte

03.09.2025SCM.dk

Containertrafikken i Aarhus Havn sætter nye rekorder

02.09.2025SCM.dk

Nye toldregler ændrer distributionen til USA

29.08.2025Brother Nordic A/S

Sponseret

Fra fastfood til fragthåndtering: Sådan kan du få gavn af linerless

29.08.2025SCM.dk

Blue Water udvider på Esbjerg Havn

29.08.2025SCM.dk

Maersk mest punktlige containerrederi

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle