Ny marketingansvarlig i Slimstock

Sandro Spasojevic er den nye marketing ansvarlig i Danmark, hvor han skal være med til at få Slimstock på landkortet, som værende den førende IT-virksomhed, når det kommer til lageroptimering.

Han vil stå for den generelle marketing, heri blandt andet Slimstock’s SoMe kanaler, hvor målet er at skabe vækst og relevant indhold.

”Jeg er utroligt glad for at komme ombord i denne fremadstormende virksomhed i Danmark, hvor markedet er stort og åbent, det er bare op til os at erobre det.

Lageroptimering er noget mange virksomheder kan have problemer med og vi mener, at vi med vores Slim4 har det helt rigtige værktøj til, at hjælpe virksomhederne med at skabe bedre resultater på bundlinjen.”

Mere fra...

13.05.2025Slimstock Nordic

Sponseret

Det organisatoriske ansvar for forecasting

13.05.2025Slimstock Nordic

Sponseret

An opinion Making Artificial Intelligence (AI) land in supply chain practice

13.05.2025Slimstock Nordic

Sponseret

The Fallacy of Forecast Accuracy

13.05.2025Slimstock Nordic

Sponseret

ABC-klassificering og forecast – et stærkt makkerpar

13.05.2025Slimstock Nordic

Sponseret

Vigtigheden af Forecasting i S&OP-processen

24.11.2024Slimstock Nordic

Sponseret

Slimstock & Brødrene A&O samarbejde i mere end 12 år