Ny topdirektør til Lyngsoe Systems

En af Nordjyllands største og mest succesfulde elektronikvirksomheder, Lyngsoe Systems, ansætter Villads Thomsen som ny topdirektør.

15.09.2014

SCM.dk

Villads Thomsen afløser Finn Mathiassen på posten som administrerende direktør i Lyngsoe Systems i Aars. Den 38-årige økonom Villads Thomsen kommer fra en stilling som salgsdirektør i scenelys-firmaet Martin Professional med dansk hovedkvarter i Aarhus og fabrik i Frederikshavn.

Villads Thomsen har været en af nøglepersonerne bag Martin Professionals fremgang de seneste år, oplyser Lyngsoe Systems i en pressemeddelelse.

Læs også: Lyngsoe Systems er sat til salg

”Jeg er meget glad for at overlade det overordnede ansvar til Villads Thomsen. Lyngsoe Systems står over for nye strategiske udfordringer, og Villads er den rette person til at stå i spidsen for den udvikling,” siger Finn Mathiassen til nordjyske.dk. 

I marts i år blev Lyngsoe Systems solgt til kapitalfonden CataCap for et trecifret millionbeløb. Det erklærede mål med salget til CataCap var at skaffe kapital til fortsat vækst.

Lyngsoe Systems leverer logistikløsninger til biblioteker, postvæsener, lufthavne, sygehuse og virksomheder. Firmaet har i alt 200 ansatte fordelt i Danmark, USA, Canada, Rumænien, Sverige og Tyskland.

-KLZ

amfori a.i.s.b.l.

Sponseret

ESG i forsyningskæden: Sådan gentænker du risikostyring i en verden i forandring

Consafe Logistics

Sponseret

Smarter warehouse automation – lessons from a global retailer

Relateret indhold

04.11.2025SCM.dk

Global handel demonstrerer overraskende modstandskraft

03.11.2025SCM.dk

Erhvervstilliden blandt SMV’er når laveste niveau i næsten to år

03.11.2025Brother Nordic A/S

Sponseret

Linerless labels: Spar penge, tag hensyn til miljøet og minimer spild

03.11.2025SCM.dk

Valg af søfragts-partner kan gøre kæmpeforskel for dit scope 3 (og bundlinjen)

31.10.2025PALOMAT

Sponseret

Kom til Automationsdag hos BILA - Oplev automation hands on🤖

31.10.2025SCM.dk

Kombinationen af fysisk og psykisk pres fordobler risikoen for tidlig tilbagetrækning

31.10.2025SCM.dk

150 ledere og futurister peger mod en ny verdensorden

29.10.2025SCM.dk

Betonproducent reducerer CO2-udledning i værdkæden med 22 procent

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle
Dematic
Messe
Logistik & Transport

Logistik & Transport is the Nordic region’s leading trade fair and conference for logistics and transport solutions, held annually at Svenska Mässan in Gothenburg. The event is the key meeting place for the entire logistics and transport industry. It brings together stakeholders from all parts of the sector to network, exchange experiences, and create new business opportunities.

Dato

04.11.2025

Tid

09:00

Sted

Gothenburg

Dansk Standard
Kursus
Sådan integrerer du et energi- og miljøledelsessystem, ISO 50001 og ISO 14001

Ledelsesstandarderne for miljøledelse ISO 14001 og energiledelse ISO 50001 har begge til hensigt at understøtte organisationer i at opnå løbende forbedringer af deres miljø- og energiforhold. På kurset bliver du introduceret til standardernes krav og får indsigt i, hvordan de to standarder kan integreres i et samlet ledelsessystem.

Dato

05.11.2025

Sted

Dansk Standard, 12 etage, Lokale 0, Göteborg Plads 1, 2150 Nordhavn

Dansk Standard
Kursus
Diplomkursus i Energiledelse - ISO 50001

Med ISO 50001 bliver du klar til at efterleve det nye Energy Efficiency Directive, der i 2024 vil gøre det lovpligtigt for flere virksomheder end hidtil at implementere et certificeret energiledelsessystem eller gennemføre et energisyn.

Dato

05.11.2025

Sted

Dansk Standard, Nordhavn

Bureau Veritas
Kursus
Intro til NIS2

- Hvad er det, hvad betyder det, og hvordan kommer vi i gang?

Dato

05.11.2025

Tid

08:00

Sted

Fredericia

DNV Business Assurance Denmark
Kursus
Afvigelseshåndtering og årsagsanalyse

I forbindelse med lukning af afvigelser og andre interne udfordringer er det meget vigtigt at få lavet en ordentlig årsagsanalyse. Årsagsanalysen laves for at identificere de grundlæggende eller underliggende årsager, få dem rettet og dermed forhindre gentagelser. Det sker jo af og til, at vi løser det samme problem igen og igen.

Dato

06.11.2025

Sted

Odense

Implement Consulting Group
Webinar
Unlock revenue growth in manufacturing’s after-sales business

The value of market data in transforming after-sales strategies

Dato

06.11.2025

Tid

08:00

Sted

Online