Styr uden om faldgruberne

IT løsninger skaber ikke værdi i sig selv. Værdien kommer når løsningen understøtter arbejdsgange i organisationen. For Marius Pedersen gik implementeringen gnidningsfri - for der var fokus på de helt rette balancer. Se faldgruber og løsninger her >

En velimplementeret løsning skaber værdi. Og med fokus på de interne processer og arbejdsgange fik de styrket det interne samarbejde - det gennemsyrer en gnidningsfri implementering samt en styrket service ud mod kunderne. 

Kort sagt er det stærke partnerskab omkring forretningssystemerne helt essentielt. 

Marius Pedersen implementerede Microsoft CRM (i dag Dynamics 365 CRM) i samarbejde med 9altitudes.

Marius Pedersen er en international virksomhed med ca. 4.700 ansatte i europa. Virksomheden arbejder med affaldshåndtering, genanvendelse og handel med affald.

Efter endt CRM implementering kom fordelene hurtigt. Og løsningen har også en klar forretningsværdi i dag.

“Vi sparer nogle ressourcer. Det gør os også mere professionelle, fordi alle har adgang til væsentlige kundeoplysninger. Der er mange positive ting”.

Gnidningsfri implementering

Implementeringsprocessen var gnidningsfri. Og en god anledning til at tænke organisationens processer igennem.

“En god og spændende implementering. Undervejs fik vi nogle super gode fif fra 9altitudes i forhold til uddannelse. Og til at implementere løsningen i mindre bidder“.

Styrede udenom CRM faldgruberne

CRM-systemer skaber ikke værdi i sig selv. Værdien kommer når løsningen understøtter arbejdsgangene i organisationen. Det lykkedes Marius Pedersen med, ved at identificere deres egentlige behov. Den trinvise implementering er generelt en god måde at få CRM løsningen forankret i organisationen. Og her er det væsentligt at have brugerne og deres hverdag for øje. Det har Marius Pedersen også set.

“Sælgere har ofte en travl hverdag. Der er typisk ikke tid til, at skulle registrere en masse ting. Det gælder om at finde balancen i, hvor mange nye vaner der skal implementeres i starten”.

Mød flere virksomheder, der har brudt med fordommene om komplicerede IT implementeringer >

03.04.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

Sådan bliver de stigende priser en gevinst

30.03.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

Hvornår kan nedetid forhindres?

27.03.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

Skab stabil indtjening trods svingende tider

24.03.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

5 områder hvor du med fordel kan forbedre din Business Central løsning

09.03.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

5 ting AR kan styrke i din værdikæde

03.03.2023Bredana Solutions A/S

Sponseret

Undgå de klassiske fejl med struktureret dokumenthåndtering