DHL Express forbliver verdens bedste arbejdsplads
For andet år i træk har Great Place to Work™ udnævnt DHL Express til at være verdens bedste arbejdsplads. Det skyldes ikke mindst, at DHL Express løbende investerer i at have en inkluderende, positiv og retfærdig arbejdsplads, der går hånd i hånd med anerkendelse og respekt.
For andet år i træk har Great Place to Work™ udnævnt DHL Express til at være verdens bedste arbejdsplads. Det skyldes ikke mindst, at DHL Express løbende investerer i at have en inkluderende, positiv og retfærdig arbejdsplads, der går hånd i hånd med anerkendelse og respekt. Foto: DHL Express. .
Også i 2022 er DHL Express, verdens førende internationale eksprestjenesteudbyder, blevet kåret som verdens bedste arbejdsplads på den årlige liste udgivet af Great Place to Work™ (GPTW) i samarbejde med Fortune Magazine.
“Anerkendelsen fra Great Place to Work™ anerkender vores fortsatte indsats og dedikation til at skabe en inkluderende, positiv og retfærdig arbejdsplads. For en virksomhed med 120.000 kolleger, der opererer i forskellige miljøer i 220 lande, er dette en bemærkelsesværdig præstation”, siger John Pearson, CEO DHL Express.
"Siden pandemiens begyndelse og forskellige geopolitiske udfordringer har hver person, der er involveret i forsyningskæden, fra kurerer til hubarbejdere og supervisorer til koordinatorer, spillet en afgørende rolle i at hjælpe verden med at navigere i de nye logistiske udfordringer. Vi er en virksomhed, der tager udgangspunkt i mennesker, og motiverede medarbejdere er fortsat nøglen til vores globale aktiviteters fortræffelighed. Selvom vi virkelig er glade for præstationen, vil vi fortsætte med at stræbe efter forbedringer og investere i yderligere at opnå det bedst mulige arbejdsmiljø for vores teams”, siger John Pearson.
Læs også: DHL Express justerer priserne for 2023
At værdsætte sine medarbejderes arbejde er nøglen i DHL Express. Virksomheden investerer årligt i en række medarbejderinitiativer: 'DHL's Got Heart'-initiativet muliggør og opfordrer kolleger til at støtte velgørende formål, de brænder for. 'DHL4All'-rammen, som er centreret om at skabe en tilhørskultur for medarbejdere uanset deres nationalitet, etnicitet, evner, køn eller seksuelle orientering, er en stærk drivkraft for fair og inkluderende praksis.
Og programmet 'Certified International Specialist' (CIS) inkluderer inspirerende trænings- og engagementsindhold leveret af seniorledere - medarbejderne er bemyndiget med den viden, de har brug for for at levere enestående kundeservice hver dag.
- PiB