Mode og shipping containere mødes i Louis Vuitton reklame

For at promovere deres nye forårskollektion for mænd, har Louis Vuitton fået mode og fragt til at møde hinanden i en særlig udstilling.

Louis Vuitton er stort fransk luksusmærke. Arkivfoto..

08.03.2021

SCM.dk

En gruppe af røde shipping containere er kommet på verdensturné. De skal promovere Louis Vuittons nye forårskollektion for mænd i en række af verdens største byer.

Udstillingen, der fører skibsfragt og mode sammen, kommer forbi Paris, Tokyo og Shanghai blandt andre. Det skriver Seatrade Maritime News. 

Shipping containerne er pyntet med sjove karakterer og ’statements’ som ”Do not open”. Den inviterer turister til at tage selfies med den – en opfordring som mange har taget til sig rundt omkring på ”verdensturnén”.

Kilde: Seatrade Maritime News

- KCP

Toyota Material Handling A/S

Sponseret

Effektivitet, komfort og lavere omkostninger: Derfor vælger flere den nye Traigo48 fra Toyota

Slimstock Nordic

Sponseret

An opinion Making Artificial Intelligence (AI) land in supply chain practice

Relateret indhold

24.06.2025SCM.dk

CO2-fjernelse rykker fra niche til nødvendighed

24.06.2025SCANLOX ApS

Sponseret

Showcasedag hos Arla Foods Export Terminal i Vejle

24.06.2025SCM.dk

Her er verdens 25 bedste forsyningskæder

23.06.2025SCM.dk

Naturen bliver overset som finansiel risiko i nordiske virksomheder

23.06.2025SCM.dk

IoT: Onics Denmark fastholder vækstkursen efter strategisk transformationsår

23.06.2025SCM.dk

DSV-topchef om kritik: Jeg er meget direkte i min kommunikation

23.06.2025SCM.dk

Ny direktør skal styrke Roima Aalborgs faglige profil inden for lagerstyring

18.06.2025SCM.dk

DSV-topchef angribes for brutal ledelsesstil

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle