Mode og shipping containere mødes i Louis Vuitton reklame

For at promovere deres nye forårskollektion for mænd, har Louis Vuitton fået mode og fragt til at møde hinanden i en særlig udstilling.

Louis Vuitton er stort fransk luksusmærke. Arkivfoto..

08.03.2021

SCM.dk

En gruppe af røde shipping containere er kommet på verdensturné. De skal promovere Louis Vuittons nye forårskollektion for mænd i en række af verdens største byer.

Udstillingen, der fører skibsfragt og mode sammen, kommer forbi Paris, Tokyo og Shanghai blandt andre. Det skriver Seatrade Maritime News. 

Shipping containerne er pyntet med sjove karakterer og ’statements’ som ”Do not open”. Den inviterer turister til at tage selfies med den – en opfordring som mange har taget til sig rundt omkring på ”verdensturnén”.

Kilde: Seatrade Maritime News

- KCP

Toyota Material Handling A/S

Sponseret

Når gaffeltrucken koster mere end den giver

Hans Schourup A/S

Sponseret

Humanoide robotter – den næste game changer i logistik og produktion

Relateret indhold

16.12.2025SCM.dk

Produktionsdanmark får nu eget fagmedie

16.12.2025SCANLOX ApS

Sponseret

AMR er mere end bare en trend

16.12.2025SCM.dk

Her er Europas bedste supply chain leder 2025

15.12.2025SCM.dk

EU om grøn strøm: Nyt udspil skal sænke elregningen og styrke uafhængigheden

11.12.2025SCM.dk

ESG-rapportering: Omnibussen er nu et skridt tættere på målstregen

10.12.2025SCM.dk

Global handel vokser fortsat trods masser af forstyrrelser

09.12.2025SCM.dk

Få det fulde overblik over forsyningskæden – direkte i din indbakke

09.12.2025SCM.dk

Farvel til 70 procent af datakrav i ESG-rapportering

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Seneste temaer

Se alle

Events

Se alle