Mode og shipping containere mødes i Louis Vuitton reklame

For at promovere deres nye forårskollektion for mænd, har Louis Vuitton fået mode og fragt til at møde hinanden i en særlig udstilling.

Louis Vuitton er stort fransk luksusmærke. Arkivfoto..

08.03.2021

SCM.dk

En gruppe af røde shipping containere er kommet på verdensturné. De skal promovere Louis Vuittons nye forårskollektion for mænd i en række af verdens største byer.

Udstillingen, der fører skibsfragt og mode sammen, kommer forbi Paris, Tokyo og Shanghai blandt andre. Det skriver Seatrade Maritime News. 

Shipping containerne er pyntet med sjove karakterer og ’statements’ som ”Do not open”. Den inviterer turister til at tage selfies med den – en opfordring som mange har taget til sig rundt omkring på ”verdensturnén”.

Kilde: Seatrade Maritime News

- KCP

Toyota Material Handling A/S

Sponseret

Ny Toyota Traigo48-serie med uovertruffent design og banebrydende ydeevne

Apport Systems A/S

Sponseret

Lagerstyring på autopilot - få dit lager til at tænke selv

Relateret indhold

29.04.2025SCM.dk

Virksomheder frygter politisk vold og uro

28.04.2025SCM.dk

Toldkrig truer vækst – IMF nedjusterer globale prognoser

25.04.2025Global AGV

Sponseret

Mød Global AGV på ROBOTBRAG

24.04.2025SCM.dk

DTU-startups tiltrækker 1,8 milliarder i venturekapital i 2024

24.04.2025SCM.dk

Hg Capital opruster i IFS – værdi 112 milliarder kroner

23.04.2025SCM.dk

DSV styrker topledelsen før Schenker-overtagelse

23.04.2025SCM.dk

Dachser opruster søfragt i Norden med ny leder

18.04.2025SCM.dk

Dollaren vakler: Investorer flygter ikke længere mod USA i krisetider

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle