NH Handling mander op på service af internt transportmateriel

NH Handling udvider produktprogrammet og mander op på personalet for at kunne tilbyde kunderne endnu bedre rådgivning og service, specielt inden for det elektrificerede udstyr.

Hos NH Handling har man etableret et serviceteam, så man nu også kan tilbyde service på alle maskiner samt alle gængse mærker inden for internt transportmateriel, fx de lovpligtige serviceeftersyn. Foto: NH Handling .

07.02.2022

SCM.dk

NH Handling, der er én af de ledende spillere inden for de små og mindre stablere og pallevogne, oplever øget interesse for specielt de selvkørende elektriske pallevogne, stablere og trucks. Dette har medvirket til en udvidelse af produktporteføljen og oprustning af medarbejderstaben til nu også at omfatte serviceteam. 

"Hos NH har vi de senere år bevæget os mere og mere ind i en udvidelse af vores produktprogram. Således har vi i dag et meget stort og bredt sortiment inden for elektriske produkter. Lige fra små elektriske, selvkørende pallevogne til stablere, reachtrucks og op til elektriske gaffeltrucks, med en løftekapacitet på op til fem tons. Vi har en masse nye produkter, vi har salgsfolk ude til rådgivning, og vi oplever en større og større efterspørgsel efter rådgivning", fortæller salgschef hos NH Handling, John Rahbek.  

Læs også: LEMAN fortsætter udvidelse og åbner fem afdelinger i Kina

Hos NH Handling fra Viborg har man etableret et serviceteam, så man nu også kan tilbyde service på alle maskiner samt alle gængse mærker inden for internt transportmateriel, fx de lovpligtige serviceeftersyn.  

”Service- og vedligehold er en vigtig del, derfor har vi også udvidet med eget service-team. Uanset om kunden har behov for strakshjælp ved nedbrud og faste planlagte serviceintervaller, eller blot det årlige lovpligtige serviceeftersyn, kan vi levere skræddersyede serviceaftaler”, forklarer John Rahbek.  

NH Handling bygger på 50 års erfaring, og serviceteamet har mange års erfaring med service på en bred vifte af produkter til intern transport.  

Barren skal sættes rigtigt 

Hos NH vil man gerne ind og være med allerede i beslutningsfasen, lige fra at kunden begynder at planlægge sit lager til de modtager deres produkter og til at overholde de lovpligtige eftersyn.  

”Indretning af et lager i dag er ikke bare noget, man lige gør. Der er en masse betragtninger, man med fordel kan gøre sig, så man ikke skyder over målet og får lavet en investering, man slet ikke har behov for. Man kan optimere sin lagerindretning. Ved fx at sænke barren 10 cm på reolhøjden kan det være billigere og mere optimalt at indrette efter stableren eller trucken. Derved kan du undgå at købe en stabler, der kan en masse, som du ikke har brug for”, uddyber John Rahbek.  

- KCP

Toyota Material Handling A/S

Sponseret

3 centrale trin til ESG i din materialehåndtering

Teknologisk Institut Innovation og Digital Transformation

Sponseret

Vækst kræver robusthed

Relateret indhold

Øget fokus på ESG kalder på nye leverandører

01.05.2024SCM.dk

01.05.2024SCM.dk

Danmark tjener milliarder på udenlandsk arbejdskraft

01.05.2024Langebæk A/S

Sponseret

Langebæk udvider i Sverige: Nyt kontor i centrum af Stockholm

01.05.2024LEDVANCE A/S

Sponseret

LEDVANCE lyser FENIE ENERGÍAS hovedkvarter op med avanceret LED kontorbelysnings-løsning

30.04.2024SCM.dk

El & Teknik´24: Elektrificeringens nøgleaktører på plads

30.04.2024SCM.dk

Udlændinge finder det attraktivt at arbejde i Danmark

29.04.2024SCM.dk

Loven om ret til reparation passerer vigtig hurdle

26.04.2024SCM.dk

Der skal mere fart på sagsbehandlingen af grønne projekter

Jobmarked

Se alle

Apport Systems A/S

Bliv Test Manager hos Apport Systems A/S – en af Nordens førende WMS-udbydere.

Syntes du, at teknologi og kvalitet inden for softwareudvikling er drønspændende? Og er du ferm til software test og test-processer? Fantastisk - så er det måske dig, der skal være en del af Apport teamet som vores nye Test Manager.

Område

Midtjylland

Ansøgningsfrist

Snarest muligt

Körber Supply Chain DK A/S

Mechanical Engineer

Drømmer du om at arbejde med komplekse og højteknologiske løsninger?

Område

Nordjylland

Ansøgningsfrist

Snarest muligt

Körber Supply Chain DK A/S

Category Manager - med primært fokus på projektindkøb

Hos Körber Supply Chain lægger vi stor vægt på godt kollegaskab og stærk holdånd i en travl hverdag: Vi ved ganske enkelt, at det er nøglen til vores succes! Vi er en virksomhed i udvikling og søger derfor en erfaren Category Manager til at styrke vores indkøbsteam. Vores dedikation til innovation har gjort os til en førende aktør i branchen. Som Category Manager hos Körber bliver du en del af et passioneret og resultatorienteret team, hvor din erfaring vil spille en central rolle i at udvikle vores indkøbsstrategi og forbedre vores leverandørnetværk.

Område

Nordjylland

Ansøgningsfrist

Snarest muligt

Körber Supply Chain DK A/S

Project Engineer - Controls

Hos Körber Supply Chain lægger vi stor vægt på godt kollegaskab og stærk holdånd i en travl hverdag: Vi ved ganske enkelt, at det er nøglen til vores succes! Som vores nye Project Engineer - Controls bliver det derfor også en central del af din hverdag, som del af et passioneret og internationalt team der hver dag arbejder for at bringe automation og PLC til nye højder.

Område

Nordjylland

Ansøgningsfrist

Snarest muligt

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle