nShift udruller app til pakkesporing i Norden

Mina Paket er nShifts pakkesporingsapp, som indtil videre har været live i Sverige. Med løsningen får forbrugerne samlet alle sine online køb i én sporingsapp. Nu skal den rulles ud til resten af Norden.

Forbrugere i Norden kan samle deres nethandels ordrer på én app og spore leveringen derigennem med nShifts app. Foto: nShift.

04.08.2022

SCM.dk

nShift lancerer Mina Paket, en app til sporing af pakker, som først har været online i Sverige, til forbrugere i hele Norden.

nShift-appen samler oplysninger om forbrugeres online ordrer i en enkelt app uanset hvilken online forhandler eller transportør, der anvendes. Den nemme sporing af pakker gør det muligt for kunder at følge ordrer fra det øjeblik, de sendes afsted, til det øjeblik, de bliver leveret ved deres dør. Kunder modtager desuden push-notifikationer i løbet af hele rejsen.

"Vores app tilbyder bekvemmelighed og kontrol”, siger Erik Åslund, der er Product Owner hos nShift, og fortsætter:

Læs også: Med nye transportørsamarbejder vil nShift hjælpe virksomheder til vækst

"Forbrugere nyder godt af bekvemmeligheden ved at have alt samlet ét sted. Det er ikke nødvendigt at scrolle gennem e-mails eller genbesøge forskellige forhandleres hjemmesider. Og de har kontrol over alle deres forsendelser via én enkelt app. Til gengæld kan forhandlere drage fordel af større loyalitet og indblik i deres kunders adfærd”.

Derudover har nShifts egne undersøgelser vist, at forbrugerne oplever et lavere behov for at tage kontakt til netbutikkernes kundeservice-afdelinger, når de bruger appen. Indtil videre tyder dataene på, at kundeserviceomkostninger kan reduceres med i gennemsnit 30 procent ved at introducere appen.

Med kunden på hele købsrejsen

I stedet for at e-shoppere skal klikke rundt mellem mails og forskellige apps, kan de ved nShifts app se alt, hvad de behøver ét sted. Det betyder også, at netbutikker ikke behøver at overlevere kunderne til distributøren under leveringen. Kunder give øjeblikkelig feedback ved levering ikke kun til distributøren, men også netbutikken, hvilket giver forhandlere indblik i deres leveringsoplevelse, og hvordan den kan forbedres.

"I stedet for at overgive en kunde til en transportør i købsøjeblikket, gør appen det muligt for forhandlere at blive ved deres kunders side i løbet af hele rejsen, fra salg til levering – med muligheden for at brande oplevelsen, hvis de vil”, fortæller Sean Sherwin-Smith, som er Post-Purchase Product Director hos nShift. 

Læs også: Ny pakkeboks skaber utallige muligheder for kaffeshop

nShift-appen byder også på muligheder for transportører, eftersom den muliggør direkte og sikker kommunikation med modtagere, elektronisk identificering til afhentning, mulighed for at undgå SMS-gebyrer og registrering af direkte feedback. 

nShift-appen er allerede tilgængelig i Norden som "Mina Paket" eller "Pakitet" som gratis download via Google Play eller Apple Appstore.

- KCP

Bredana Axcite A/S

Sponseret

SCM-dagen sætter fokus på optimering af Supply Chain og WMS

Slimstock Nordic

Sponseret

An opinion Making Artificial Intelligence (AI) land in supply chain practice

Relateret indhold

10.06.2025Bredana Axcite A/S

Sponseret

SCM-dagen sætter fokus på optimering af Supply Chain og WMS

09.06.2025Fellowmind Denmark A/S

Sponseret

Vejen til en mere robust og agil supply chain starter med sammenhængende data

09.06.2025Fellowmind Denmark A/S

Sponseret

Fra just-in-time til just-in-case: Robuste forsyningskæder i en ustabil verden

09.06.2025Inact ApS

Sponseret

Sådan bliver din supply chain et forretningsaktiv

06.06.2025SCM.dk

Danske virksomheder arbejder seriøst - og bøvler med - ESG

06.06.2025SCM.dk

Supply chain ledere er ikke beredte på toldkaos og geopolitisk uro

04.06.2025SCM.dk

Indspark: Mens Kina og USA bygger fremtiden, halter Europa ti år bagud

03.06.2025SCANLOX ApS

Sponseret

10 Motivationsfaktorer i dit automatiseringsprojekt

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle
DNV Business Assurance Denmark
Kursus
ISO/IEC 42001: 2023 Artificial Intelligence Management System Foundation

This two-day course provides an overview of the ISO/IEC 42001 standard and essential knowledge required for the establishment, implementation, maintenance, and continuous improvement of a responsible Artificial Intelligence Management System (AIMS).

Dato

16.06.2025

Sted

Online

DNV Business Assurance Denmark
Kursus
ISO/IEC 27001 Lead Implementer – Certificeret af PECB

Få bevis på dine kompetencer som ISO/IEC Lead Implementer med den internationale certificering fra PECB.

Dato

16.06.2025

Sted

Copenhagen

DNV Business Assurance Denmark
Kursus
Kvalitetskultur

Et effektivt ledelsessystem er kernen i en effektiv virksomhed og driver virksomheden frem mod sine strategiske mål. Det effektive ledelsessystem bør derfor forholde sig til sine interessenters behov og forventninger, risici og muligheder, lovkrav og ikke mindst organisationens værdier og kultur.

Dato

16.06.2025

Sted

Odense

DNV Business Assurance Denmark
Kursus
CQI and IRCA QMS Lead Auditorkursus baseret på ISO 9001:2015 (Dansk)

5 dages intensivt kursus der giver dig den fornødne viden og færdigheder, så du efter endt træning kan organisere og lede audits af kvalitetsledelsessystemer baseret på ISO 9001:2015. CQI and IRCA Nr.: 17898

Dato

16.06.2025

Sted

Odense

DNV Business Assurance Denmark
Kursus
APQP4WIND Management Awareness Training

Event Description

Dato

16.06.2025

Tid

08:30

Sted

Online

Fellowmind Denmark A/S
Webinar
Forstå hvad en dansk Azure-region betyder for din virksomhed

Microsofts nye datacenterregion består af tre lokationer i Roskilde, Køge og Høje Taastrup. Her opbevares data lokalt i overensstemmelse med både danske og europæiske regler.

Dato

16.06.2025

Tid

13:00

Sted

Online