Briternes pakker kommer for sent

En ud af ti onlineordrer i Storbritannien bliver ikke leveret til tiden, viser en undersøgelse foretaget af logistik- og kommunikationsfirmaet Prolog.

22.05.2012

SCM.dk

Foto: Photos.com. .

At en ud af ti onlineordrer på de britiske øer ikke når frem i rette tid, får ikke Ian Dignum, kommerciel direktør i logistikhuset Prolog, til at klappe i hænderne:

”At 9,88 procent af leveringerne ikke overholder det lovede, er for højt et tal til at sikre kundernes loyalitet.”  

Og der er plads til endnu flere forbedringer. Blandt de 31 e-forhandlere, der fik endevendt deres leveringsmønstre i undersøgelsen, tilbød under en fjerdedel kunden at afgive specifikke instruktioner, såsom særligt leveringssted, skriver logisticsmanager.com.

- JKK

Toyota Material Handling A/S

Sponseret

Når gaffeltrucken koster mere end den giver

Hans Schourup A/S

Sponseret

Humanoide robotter – den næste game changer i logistik og produktion

Relateret indhold

18.12.2025Dematic

Sponseret

Dematic Integrates a Pallet AS/RS in Latest Expansion for Spanish Workwear Giant Velilla

12.12.2025SCM.dk

Nyt logistisk supercenter åbner i Ringsted

11.12.2025SCM.dk

JYSK åbner nyt distributionscenter i Italien i 2027

08.12.2025SCM.dk

Mobile robotter: Fra faste ruter til intelligent høj fleksibilitet

05.12.2025Körber Supply Chain DK A/S

Sponseret

AMR’er kræver volumen: sådan får du reel ROI på robotterne

04.12.2025Toyota Material Handling A/S

Sponseret

Når gaffeltrucken koster mere end den giver

04.12.2025SCM.dk

9 AGV’er servicerer på tiende år JYSKs distributionscenter i Danmark

02.12.2025SCM.dk

AI løfter lagerdrift fra automatisering til strategisk styrke

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Seneste temaer

Se alle

Events

Se alle