Truecommece Samhandel Med Leverandører
TrueCommerce's leverandøraktivering for større virksomheder gør det muligt for dig at handle elektronisk med alle dine leverandører
Enestående og topsikker løsning til elektronisk samhandel
At handle elektronisk med alle sine leverandører kan være en kompleks opgave, med mange forskellige kommunikationsmetoder, formater og protokoller. Mange virksomheder ender derfor kun at handle elektronisk med deres nøgle-leverandører, og er derfor stadig afhængige af manuelle papir-baserede processer, som både er omkostningsfulde og tager længere tid.
TrueCommerces EDI løsning til større virksomheder er komplet automatiseret, outsourced EDI løsning, der er integreret med jeres back-office system - én platform som kan klare al forretningskommunikation med dine leverandører samt kunder, leveret til dig som en komplet Managed Service. Vi fokuserer på at reducere kompleksiteten i dine forretningsprocesser og omkostningerne forbundet med dem.
Hvem er løsningen udviklet til?
TrueCommerce har udviklet en EDI-platform til alle større organisationer, som ønsker at optimere den elektroniske samhandel i hele deres forsyningskæde. Platformen henvender sig også til store organisationer med omfattende handelsrelationer til mange forskellige kunder. Enterprise-løsningen anvendes i mange forskellige sektorer af internationale virksomheder, som arbejder på tværs af landegrænser og juridiske krav.
Hvad gør løsningen?
TrueCommerces EDI-løsning til enterprise-segmentet sparer dig for tid og penge ved at automatisere udvekslingen af elektroniske documenter mellem din virksomheds systemer og dine samhandelspartneres systemer. Når løsningen er sat op, kører den problemfrit bag kulisserne, hvor den sender og modtager elektroniske dokumenter samt konverterer data og sender dem videre til dine back-office-systemer.
Du har det fulde overblik over alle transaktioner, og du kan opsætte track and trace, så det passer til dine behov. Dette inkluderer også muligheden for at udarbejde rapporter og statistikker til brug for resultatskabende initiativer. Vores løsning er fuldstændig sikker og kan skaleres, så den kan håndtere alle mængder data og selv komplekse transaktioner. Vi understøtter alle standardformater og protokoller til elektronisk dokumentudveksling.
Med mere end 27 års erfaring inden for elektronisk samhandel har TrueCommerce etableret forbindelse med tusindvis af samhandelspartnere, og vi har integreret vores teknologi til alle back office-systemer. Vi har således opnået betydelige besparelser for vores kunder og deres forsyningskæde samt øget effektiviteten.
Hvordan skiller løsningen sig ud?
TrueCommerces enterprise-løsning er en enestående kombination af brugervenlig, avanceret funktionalitet og markedets bedste kundesupport.
Med "Managed EDI Service" forstås, at du overlader al drift, vedligehold og overvågning af din EDI-løsning til TrueCommerce. Du kan fokusere fuldstændigt på din forretning, vel vidende at TrueCommerces proaktive supportovervåger din datatrafik og straks retter eventuelle fejl - uden at du nogensinde får at vide, at de var opstået!
Løsningen kombinerer avanceret integration, gennemsightighed og ordrestyring, som tilsammen udgør en komplet og fleksibel EDI-løsning, som automatiserer strømmen af data i din virksomhed. Løsningen forsyner også ledelsen med information på et yderst detaljeret niveau, så de har det rette beslutningsgrundlag, når de skal afdække nye forretningsmuligheder.