Truecommerce Dropshipping

TrueCommerces dropshipping-portal er til detailvirksomheder, som ønsker at tilbyde deres kunder et større udvalg af produkter - uden ekstra omkostninger

15.11.2017

SCM.dk

 

Udvid din produktportefølje - uden ekstra omkostninger

Det er et stort ønske blandt detailvirksomheder at være i stand til løbende at udvide deres portefølje af varer og produkter, uden de behøver at udvide deres fysiske lager – med de omkostninger og udfordringer, der er forbundet med dette.

TrueCommerce tilbyder en portal, som du kan stille til rådighed for alle eller enkelte af dine leverandører. Her kan leverandørerne se deres ordre og sende varen direkte til forbrugeren, og du behøver derfor ikke have alle varer fysisk på lager. Du slipper hermed for omkostningerne til håndtering af ekstra lagervarer samt risikoen for at brænde inde med forældede varer.

Hvem er portalen til?

Vores dropshipping-portal er udviklet til detailvirksomheder, som ønsker at tilbyde deres kunder et større udvalg af produkter, samtidig med at de undgår de omkostninger, der er forbundet med opbevaring og forsendelse af varerne.

TrueCommerce leverer og overvåger din dropshipping-løsning, og vi sikrer, at nye leverandører nemt og hurtigt får adgang til portalen, så du løbende er i stand til at tilpasse dig markedet.

Hvad kan portalen?

TrueCommerces dropshipping-portal giver dig og dine leverandører de værktøjer og den gennemsigtighed, I har behov for til at håndtere ordrer og forsendelse, lige så effektivt som hvis varerne blev sendt fra dit eget lager. Således vil I kunne opfylde alle de krav og forventninger, dine slutkunder måtte have.

Portalen gør det muligt for dig at udveksle ordrer, fakturaer og bekræftelser med dine leverandører. Men vigtigst af alt får du et fuldt overblik over din samhandel, fordi portalen fungerer som én samlet platform for alle dine forsyningskæder – dropshipping, levering til butik og levering til lager.

TrueCommerces dropshipping-portal sikrer også, at du altid har den information, du skal bruge for at give dine kunder en ordrestatus samt håndtere eventuelle fejl, så du undgår forsinkelser i leveringen.

Portalen kan konfigureres, så du modtager en e-mail, hver gang en leverandør ændrer en ordre, eller når en ordre er afsendt, og du kan vælge at modtage følgesedler og tracking-koder, som du kan kommunikere videre til din kunde.

Hvordan skiller portalen sig ud?

TrueCommerce står for leveringen, implementeringen samt den daglige drift og overvågning af din dropshipping-portal, så der er ingen krav til specifikt hardware eller software i dit lokale miljø. Du drager derfor fuld fordel af TrueCommerces ekspertise. Vi tilbyder portalen til en fast pris, så du får fuld gennemsigtighed og undgår skjulte og skiftende omkostninger.

Din dropshipping-portal er understøttet af TrueCommerces kerneplatform til elektronisk samhandel, som blandt andet gør det muligt for dig at oprette en elektronisk forbindelse til dine leverandører via enten integration eller en webportal. Dette gør dig i stand til at udveksle elektroniske dokumenter med alle dine leverandører, uanset deres størrelse og tekniske kapabilitet, og hvad enten de kører EDI eller ej. Som en del af tjenesten sørger vores eksperter for, at dine leverandører bliver koblet på portalen. Læs mere her

Portalen omfatter ordrevalidering, således at leverandørerne kan bekræfte, at de kan ekspedere ordren inden for tidsfristen og til den aftalte pris. Portalen kan også konfigureres, så leverandørerne kan ændre priser og leveringstider, tilføje eller fjerne varer, m.v. Endelig giver portalen dine leverandører mulighed for at printe en fysisk følgeseddel med dit logo, så dit brand er genkendeligt gennem hele handlen – rent faktisk opdager dine kunder aldrig, at varerne blev leveret på dine vegne direkte fra dine leverandører.

Toyota Material Handling A/S

Sponseret

3 centrale trin til ESG i din materialehåndtering

Teknologisk Institut Innovation og Digital Transformation

Sponseret

Vækst kræver robusthed

Relateret indhold

29.04.2024SCM.dk

Valg af leverandør handler meget om grøn profil

29.04.2024SCM.dk

Loven om ret til reparation passerer vigtig hurdle

25.04.2024SCM.dk

Nyt intelligent værktøj udregner klimadata for elektronikprodukter

24.04.2024SCM.dk

Robotter gør en arbejdsplads mere effektiv og attraktiv

24.04.2024TrueCommerce

Sponseret

WEBINAR: E-fakturering i Tyskland

23.04.2024TrueCommerce

Sponseret

Webinar: PEPPOL

19.04.2024Norris Print-Tech A/S

Sponseret

Honeywell EDA10A entry-level industritablet

12.04.2024SCM.dk

Ny banebrydende automatisering af ordreplukning

Jobmarked

Se alle

Apport Systems A/S

Bliv Test Manager hos Apport Systems A/S – en af Nordens førende WMS-udbydere.

Syntes du, at teknologi og kvalitet inden for softwareudvikling er drønspændende? Og er du ferm til software test og test-processer? Fantastisk - så er det måske dig, der skal være en del af Apport teamet som vores nye Test Manager.

Område

Midtjylland

Ansøgningsfrist

Snarest muligt

Eltronic Fueltech

Supply Chain Specialist

Kunne du tænke dig, at spille en afgørende rolle i arbejdet med at udvikle den samlede værdikæde i en virksomhed, der i den grad bidrager til den grønne omstilling? Og ønsker du at tage et ansvar for at vi på tværs af organisationen styrker samarbejdet og processerne ud mod både leverandører og kunder? Så skal du med på holdet!

Område

Midtjylland

Ansøgningsfrist

07.04.2024

Körber Supply Chain DK A/S

Mechanical Engineer

Drømmer du om at arbejde med komplekse og højteknologiske løsninger?

Område

Nordjylland

Ansøgningsfrist

Snarest muligt

Körber Supply Chain DK A/S

Category Manager - med primært fokus på projektindkøb

Hos Körber Supply Chain lægger vi stor vægt på godt kollegaskab og stærk holdånd i en travl hverdag: Vi ved ganske enkelt, at det er nøglen til vores succes! Vi er en virksomhed i udvikling og søger derfor en erfaren Category Manager til at styrke vores indkøbsteam. Vores dedikation til innovation har gjort os til en førende aktør i branchen. Som Category Manager hos Körber bliver du en del af et passioneret og resultatorienteret team, hvor din erfaring vil spille en central rolle i at udvikle vores indkøbsstrategi og forbedre vores leverandørnetværk.

Område

Nordjylland

Ansøgningsfrist

Snarest muligt

Körber Supply Chain DK A/S

Project Engineer - Controls

Hos Körber Supply Chain lægger vi stor vægt på godt kollegaskab og stærk holdånd i en travl hverdag: Vi ved ganske enkelt, at det er nøglen til vores succes! Som vores nye Project Engineer - Controls bliver det derfor også en central del af din hverdag, som del af et passioneret og internationalt team der hver dag arbejder for at bringe automation og PLC til nye højder.

Område

Nordjylland

Ansøgningsfrist

Snarest muligt

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle