Event- og marketingbureau overtager Danske Fagmesser
Det nordiske event- og marketingbureau Goodwill har købt aktiviteterne og driften i Danske Fagmesser.
Det bliver blandt andet messer som Auto Teknik, Metal Messen og Arkitec som den nye ejer af Danske Fagmesser, Goodwill, skal løfte.
Ifølge Goodwills indehaver Sean Fitzgerald Coard, så er tiden inde til at udvikle messerne i Danmark et skridt videre. Det kommer eksempelvis til at ske ved sammenlægninger af messer og fokus på relationer mellem leverandører.
”Vi skal simpelthen skabe et liv mellem og op til messerne, så vi ikke taber kontakten og den relationsskabende opbygning, der er så altafgørende i alle aspekter af erhvervslivet. Vi skal levere meget mere end blot have kompetencerne til at sælge messestande”, siger Sean Fitzgerald Coard.
Han oplyser endvidere, at der til hver messe bliver udviklet apps samt et særligt messesystem, der håndterer onlineregistrering, udsendelse af sms med mere.
- JKK