To it-aktører udvikler AI-assistent til arbejdspladsen

Medarbejdere hos Tech Mahindras kunder, der blandt andet tæller Philips og Bridgestone, kan godt begynde at glæde sig. En samarbejdsaftale mellem Tech Mahindra og Espressive har sat gang i udviklingen af branchens hurtigste AI-assistent til arbejdspladsen, der kan svare på ethvert spørgsmål i realtid.

Medarbejdere hos Tech Mahindras kunder, der blandt andet tæller Philips og Bridgestone, kan godt begynde at glæde sig. En samarbejdsaftale mellem Tech Mahindra og Espressive har sat gang i udviklingen af branchens hurtigste AI-assistent til arbejdspladsen, der kan svare på ethvert spørgsmål i realtid. Foto: 123rf.com..

28.07.2023

SCM.dk

Den globale it-virksomhed Tech Mahindra har meddelt, at de går sammen med AI-virksomheden Espressive, der har specialiseret sig i at lave digitale assistenter til arbejdspladser. Samarbejdet vil give deres kunder en mulighed for at få hjælp på arbejdspladsen ved hjælp af en digital assistent kaldet "Espressive Barista".

Tech Mahindra og Espressive vil hjælpe virksomheder med at gøre deres serviceafdeling mere effektiv ved at automatisere mange af de opgaver, som normalt tager længere tid. Espressive vil kombinere deres system med Tech Mahindras teknologi til at løse medarbejdernes problemer meget hurtigt. Dette kan være alt fra at nulstille adgangskoder til at oprette forbindelse til internettet. Systemet bruger avancerede teknologier til at forstå og svare på medarbejdernes spørgsmål i realtid.

“Virksomheder kigger i stigende grad på automatisering som svar på øget kundeefterspørgsel i en digital verden. En intelligent virtuel agent er en af de muligheder, der får stor opmærksomhed. Vores partnerskab med Espressive giver os en AI-baseret VSA, som vil hjælpe vores kunder med at reducere den tid, det tager at behandle kundeanmodninger. Opgaver, der tidligere ville tage timer, kan nu udføres i realtid. Det giver medarbejderne mulighed for at fokusere på mere komplicerede opgaver og teknologier, og dermed forbedre MTTR (mean time to recovery, mean time to restore)”, siger Birendra Sen, Business Head, Business Process Services hos Tech Mahindra.

Læs også: Kæmpe satsning på ansvarlig brug af kunstig intelligens

Espressive Baristas evne til at håndtere anmodninger vil i kombination med Tech Mahindras digitale løsninger hjælpe kunder med at effektivisere arbejdsgange og holde trit med de nyeste trends inden for servicemarkedet. Samarbejdet vil også hjælpe kunder med at fastholde medarbejdere, mens de får en mere effektiv serviceafdeling.

“De dage, hvor man byggede virtuelle supportassistenter in-house, er forbi. Espressive og Tech Mahindra gør det muligt for CIO'er og IT-ledere at udvikle en dynamisk digital arbejdsplads med en specialudviklet virtuel assistent, der leverer den hurtigste behandling af anmodninger i branchen, samtidig med at deres teams kan fokusere på resultater. Vores proprietære og domænespecifikke LLM (Large Language Model) er blevet trænet på over 4 milliarder sætninger på tværs af 15 virksomhedsafdelinger og fungerer på over forskellige 100 sprog”, siger Pat Calhoun, grundlægger og CEO hos Espressive.

- PiB

Toyota Material Handling A/S

Sponseret

Ny Toyota Traigo48-serie med uovertruffent design og banebrydende ydeevne

Apport Systems A/S

Sponseret

Lagerstyring på autopilot - få dit lager til at tænke selv

Relateret indhold

28.04.2025Brother Nordic A/S

Sponseret

Linerless labels: En lille teknologi med store fordele

22.04.2025SCM.dk

Nyt projekt og 40 millioner skal styrke produktionen med AI og robotter

22.04.2025SCM.dk

Mangel på kompetencer og lovgivning bremser AI i virksomheder

16.04.2025SCM.dk

Ny robotteknologi skal ruste industrien til at navigere i en usikker verden

11.04.2025AGR

Sponseret

Effektiv lagerstyring starter med pålidelige data

08.04.2025SCM.dk

9 ud af 10 nordamerikanske CPO’er vil indføre AI-agenter i 2025

07.04.2025SCM.dk

Fransk gigant satser stort på kunstig intelligens

04.04.2025Columbus

Sponseret

Enhancing manufacturing with AI: Microsoft Copilot for Field Service explained

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle