Kiosk i København kåret som Danmarks bedste pakkeshop for kundeservice

Kunderne har talt, og det står nu klart: Danmarks bedste pakkeshop ligger i hovedstaden. Det viser en ny statistik, som Bring har indsamlet fra anmeldelsesplatformen Trustpilot.

”Vi smiler bare og er glade. Kunderne oplever konsekvent god service og hurtig betjening, og de kan mærke, at vi sætter en lid i at holde styr på pakkerne og ved hvor de er placeret. Det gør os rigtig stolte, at vi har vundet dette. Det bekræfter også, at vi har gode, faste og loyale kunder”, siger Julia Siemsen hos Julias Kiosk.. Foto: Bring

14.03.2025

SCM.dk

I København finder man Julias Kiosk, som har de mest tilfredse pakkekunder i hele landet. På anden- og tredjepladsen følger Flügger Farver i Skagen og Spar Bøndergårdsvej i Esbjerg.

”En god pakkeshop handler om mere end bare åbningstider og en god beliggenhed. Det handler også om at skabe en personlig og positiv oplevelse for kunderne. De bedste pakkeshops formår ikke kun at udlevere pakker, men også at levere en service, der gør indtryk og huskes”, siger Jonas Carlsson, chef for Brings leveringsnetværk.

Læs også: Volvo Trucks fører an i tunge el-lastbiler i 2024

Kunder, der har hentet pakker hos Julias Kiosk, har givet stedet en gennemsnitlig bedømmelse på 4,91 ud af 5 i løbet af året. Det placerer kiosken på førstepladsen som Danmarks bedste pakkeshop.

”Vi smiler bare og er glade. Kunderne oplever konsekvent god service og hurtig betjening, og de kan mærke, at vi sætter en lid i at holde styr på pakkerne og ved hvor de er placeret. Det gør os rigtig stolte, at vi har vundet dette. Det bekræfter også, at vi har gode, faste og loyale kunder”, siger Julia Siemsen hos Julias Kiosk.

I 2024 leverede Bring flere pakker via pakkeshops end nogensinde før. I dag har Bring omkring 1100 pakkeshops fordelt over hele Danmark, og i det kommende år planlægger virksomheden at opsætte egne pakkebokse i de største byer.

Kilde: Bring

/ PiB

Toyota Material Handling A/S

Sponseret

Ny Toyota Traigo48-serie med uovertruffent design og banebrydende ydeevne

Apport Systems A/S

Sponseret

Lagerstyring på autopilot - få dit lager til at tænke selv

Denne artikel er del af et tema:

Tema: Optimering af last-mile-logistik

Forbrugerne kræver hurtigere, mere præcise og mere bæredygtige leverancer, når de køber varer på nettet. Det presser virksomheder til at finde nye, innovative løsninger. I dette tema udforsker vi, hvordan teknologiske og operationelle forbedringer kan optimere leveringsprocessen, reducere omkostninger og miljøpåvirkning samt skabe bedre kundeoplevelser.​

Nævnt i denne artikel:

Relateret indhold

29.04.2025SCM.dk

Øget containeromsætning i Aarhus Havn

28.04.2025SCM.dk

Told-krigen mellem Kina og USA udløser bølge af aflyste sejladser

25.04.2025Apport Systems A/S

Sponseret

Få styr på emballagekravene og styrk både flow og bundlinje

24.04.2025SCM.dk

Esbjerg Havn klar til at modtage større skibe

24.04.2025SCM.dk

Whistleblower-sager fordoblet hos Maersk

23.04.2025Descartes

Sponseret

Ny undersøgelse viser, at 39 % af virksomhederne ser overholdelse af handelsregler som en konkurrencefordel

22.04.2025SCM.dk

Kina raser over nye amerikanske havneafgifter

22.04.2025SCM.dk

Stor stigning i aflyste sejladser midt i USA-Kina handelsstrid

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle