Kiosk i København kåret som Danmarks bedste pakkeshop for kundeservice

Kunderne har talt, og det står nu klart: Danmarks bedste pakkeshop ligger i hovedstaden. Det viser en ny statistik, som Bring har indsamlet fra anmeldelsesplatformen Trustpilot.

”Vi smiler bare og er glade. Kunderne oplever konsekvent god service og hurtig betjening, og de kan mærke, at vi sætter en lid i at holde styr på pakkerne og ved hvor de er placeret. Det gør os rigtig stolte, at vi har vundet dette. Det bekræfter også, at vi har gode, faste og loyale kunder”, siger Julia Siemsen hos Julias Kiosk.. Foto: Bring

14.03.2025

SCM.dk

I København finder man Julias Kiosk, som har de mest tilfredse pakkekunder i hele landet. På anden- og tredjepladsen følger Flügger Farver i Skagen og Spar Bøndergårdsvej i Esbjerg.

”En god pakkeshop handler om mere end bare åbningstider og en god beliggenhed. Det handler også om at skabe en personlig og positiv oplevelse for kunderne. De bedste pakkeshops formår ikke kun at udlevere pakker, men også at levere en service, der gør indtryk og huskes”, siger Jonas Carlsson, chef for Brings leveringsnetværk.

Læs også: Volvo Trucks fører an i tunge el-lastbiler i 2024

Kunder, der har hentet pakker hos Julias Kiosk, har givet stedet en gennemsnitlig bedømmelse på 4,91 ud af 5 i løbet af året. Det placerer kiosken på førstepladsen som Danmarks bedste pakkeshop.

”Vi smiler bare og er glade. Kunderne oplever konsekvent god service og hurtig betjening, og de kan mærke, at vi sætter en lid i at holde styr på pakkerne og ved hvor de er placeret. Det gør os rigtig stolte, at vi har vundet dette. Det bekræfter også, at vi har gode, faste og loyale kunder”, siger Julia Siemsen hos Julias Kiosk.

I 2024 leverede Bring flere pakker via pakkeshops end nogensinde før. I dag har Bring omkring 1100 pakkeshops fordelt over hele Danmark, og i det kommende år planlægger virksomheden at opsætte egne pakkebokse i de største byer.

Kilde: Bring

/ PiB

Toyota Material Handling A/S

Sponseret

Prøv næste generation af gaffeltrucks hos Toyota Material Handling i Vejle

Slimstock Nordic

Sponseret

An opinion Making Artificial Intelligence (AI) land in supply chain practice

Denne artikel er del af et tema:

Tema: Optimering af last-mile-logistik

Forbrugerne kræver hurtigere, mere præcise og mere bæredygtige leverancer, når de køber varer på nettet. Det presser virksomheder til at finde nye, innovative løsninger. I dette tema udforsker vi, hvordan teknologiske og operationelle forbedringer kan optimere leveringsprocessen, reducere omkostninger og miljøpåvirkning samt skabe bedre kundeoplevelser.​

Nævnt i denne artikel:

Relateret indhold

15.09.2025SCM.dk

Maersk har erklæret Generel Average efter branden på Marie Maersk

12.09.2025SCM.dk

CMA CGM kopierer Maersk og afviser ekstra gebyrer før nye amerikanske afgifter

12.09.2025SCM.dk

Millionpulje giver vognmænd nye muligheder for grøn omstilling

12.09.2025SCM.dk

Vognmænd stævner staten over ulovlige vejafgiftsbøder

11.09.2025SCM.dk

Ny beregner skal hjælpe vognmænd med at skifte til el-lastbiler

10.09.2025SCM.dk

67 containere i vandet fra skib i havnen i Long Beach

10.09.2025SCM.dk

Flere lastbiler kører nu på el - men det er stadig kun 3 procent

08.09.2025SCM.dk

Kina åbner containerrute via Nordøstpassagen

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle
Dansk Standard
Kursus
Intern audit af et miljø- og kvalitetsledelsessystem

Få redskaber til at planlægge og udføre intern audit af din organisations ledelsessystem indenfor kvalitet og/eller miljø! På kurset får du styrket din forståelse af audit som værktøj til evaluering og forbedring af ledelsessystemet samt trænet din grundlæggende værktøjskasse som auditor.

Dato

16.09.2025

Sted

Dansk Standard, 12 etage, Lokale P Göteborg Plads 1 2150 Nordhavn

DNV Business Assurance Denmark
Kursus
AQAP NATO Kvalitetsstandarder - grundkursus

Er din virksomhed leverandør til Forsvaret eller har I planer om at blive det? Hvis ja, vil du blive mødt af krav om bevis for efterlevelse af kravene i AQAP, som er NATOs standarder for kvalitetsstyring.

Dato

16.09.2025

Sted

Odense

DNV Business Assurance Denmark
Kursus
Kvalitetskultur

Et effektivt ledelsessystem er kernen i en effektiv virksomhed og driver virksomheden frem mod sine strategiske mål. Det effektive ledelsessystem bør derfor forholde sig til sine interessenters behov og forventninger, risici og muligheder, lovkrav og ikke mindst organisationens værdier og kultur.

Dato

16.09.2025

Sted

Odense

DNV Business Assurance Denmark
Kursus
AQAP NATO Kvalitetsstandarder - grundkursus

Er din virksomhed leverandør til Forsvaret eller har I planer om at blive det? Hvis ja, vil du blive mødt af krav om bevis for efterlevelse af kravene i AQAP, som er NATOs standarder for kvalitetsstyring.

Dato

16.09.2025

Sted

Frederik VI´s Hotel, Odense

DNV Business Assurance Denmark
Kursus
Auditorkursus i kvalitetsledelse

Formålet med kurset er at få et grundigt kendskab til de værktøjer og auditprincipper, der skal anvendes af auditorerne, for at virksomheden får det optimale udbytte af virksomhedens kvalitetsledelsessystem efter DS/EN ISO 9001:2015 og den interne audit.

Dato

16.09.2025

Sted

Odense

RELEX Solutions
Messe
RELEX Solutions at NRF

RELEX Solutions is heading to NRF 2025: Retail's Big Show Europe to showcase how our agentic AI transforms retail supply chain planning. Visit us at booth M-087!

Dato

16.09.2025

Sted

NRF 2025, Paris Expo Porte de Versailles