Sig farvel til papir- og PDF-fakturaer
Alle fakturaer fra jeres samarbejdspartnere og leverandører gøres elektroniske på deres vej fra afsender til jeres virksomhed.
Kontering, distribution til medarbejdere, der skal godkende, samt arkivering sker digitalt – nemt, enkelt og uden fejl.
Vi tildeler din virksomhed en postboks, hvor alle indgående fakturaer bliver modtaget og digitaliseret. Herefter sender vi automatisk fakturaen videre til jeres økonomisystem.
- 100 % automatiseret
Vores arbejdsgange og systemer sikrer, at du vil opleve digitaliseringen af dine fakturaer som helt automatisk - Tilpasset jeres arbejdsgang
Ud fra vores Best Practice tilpasser vi processen, så det passer jeres arbejdsgange - Sikkerhed
Vi sikrer, at dine fakturaer bliver behandlet professionelt, og uden at noget går tabt
Nem og fejlfri fakturahåndtering
Når I modtager en elektronisk faktura, sker kontering og videresendelse til godkendelse hos den rette medarbejder via en brugervenlig, webbaseret applikation.
I slipper derfor for manuel indtastning og eliminerer fejl, for sen betaling og bortkomst, da løsningen er fuldt integreret med jeres økonomisystem.
- Brugervenlig webplatform
Webplatformen kræver ingen undervisning, så alle, der skal godkende fakturaer, kan være i gang med det samme - Fuld integration
Vi kender til alle ERP-systemer, så vi sikrer, at jeres og vores systemer taler sammen - Fuldt revisorspor
Du får fuldt overblik og status for hver enkel faktura